اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون کمیته امداد چهارمحال و بختیاری خبر داد

اجرای طرح اردوهای جهادی در چهارمحال و بختیاری

خبرگزاری فارس: معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد امام خمینی چهارمحال و بختیاری از اجرای طرح اردوهای جهادی در این استان خبر داد.

اجرای طرح اردوهای جهادی در چهارمحال و بختیاری

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، نوذر حیدری پیش ازظهر امروز در نشست شورای اداری این اداره‌ کل، اظهار داشت: از ابتدای امسال تاکنون یک هزار و 500 نفر در دوره‌های آموزشی ویژه مددجویان و صاحبان طرح‌های اشتغالزا شرکت کرده‌اند که 80 درصد آنان بانوان و زنان سرپرست خانوار و 20 درصد آنان آقایان بوده‌اند.

این مسئول افزود: این دوره‌های آموزشی با هدف اجرای مطلوب طرح‌های اشتغالزا، سوددهی بیشتر، استفاده بهینه از خدمات، و سنجش توانمندی مددجویان اجرا می‌شود.

حیدری همچنین از شرکت 160 نفر از مددجویان برخوردار از تسهیلات اشتغالزا در دوره آموزشی بلند مدت خبر داد و گفت: این آموزش‌ها در قالب فنی و حرفه‌ای، صنایع دستی، قالی‌بافی، پرورش قارچ و صنعتی است که تا سقف 3 میلیون ریال به صورت بلاعوض برای هر نفر هزینه می‌شود.

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد امام خمینی چهارمحال و بختیاری تصریح کرد: به منظور تشویق مددجویان و ایجاد اشتغال آنان حق بیمه این افراد به صورت تشویقی و بالاعوض پرداخت می‌شود.

وی اجرای طرح اردوهای جهادی در این استان را از دیگر برنامه‌های اجرایی این نهاد برشمرد و گفت: در این طرح 303 نفر از دانجشویان استان تهران شرکت دارند و با حضور در مناطق محروم شهرستان‌های اردل و کوهرنگ به مددجویان این نهاد خدمت رسانی می‌کنند.

این مسئول خاطرنشان کرد: این دانشجویان برای دانش آموزان خانواده‌های مددجو در کانون‌های فرهنگی و هنری کلاس‌های آموزشی برگزار می‌کنند و در ارتباط با بهداشت و درمان و آموزش تحصیلی دوره‌های کوتاه مدت برگزار خواهند کرد.

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد امام خمینی چهارمحال و بختیاری اذعان داشت: طرح اردوی جهادی این دانشجویان به مدت 10 روز و با برگزاری کلاس‌های علمی، فرهنگی، دینی و اعتقادی ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/68001/ن

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول