اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

توسط خانه شهروند صورت می‌گیرد

بررسی موضوعات اجتماعی در جشنواره غیر رقابتی شهر آیین

خبرگزاری فارس: مدیرخانه شهروند اصفهان گفت: جشنواره تئاتر غیر رقابتی شهر آیین با پیگیری موضوعات اجتماعی همچون صله رحم، مدیریت خشم و ترافیک از 25 آذر تا 10 دی برگزار می‌شود.

بررسی موضوعات اجتماعی در جشنواره غیر رقابتی شهر آیین

محمدرضا رهبری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان از برگزاری مرحله اول نمایش‎های جشنواره تئاتر غیر رقابتی شهر آیین خبر داد و اظهار کرد: این جشنواره غیر رقابتی از 25 آذر تا 10 دی ماه دنبال می‎شود.

وی افزود: پس از اعلام فراخوان شرکت در جشنواره تئاتر غیر رقابتی شهر آیین، آثار زیادی به این جشنواره ارسال شد که بازبینی این افراد توسط کارشناسان مربوطه صورت گرفت و در زمان ذکر شده آثار برگزیده اجرا می‎شود.

مدیرخانه شهروند اصفهان با اشاره به اینکه، آثار برگزیده در این جشنواره در دو دوره اجرا می‎شود، گفت: در دوره اول که از امروز آغاز خواهد شد سه اثر و دوره دوم اجرای این آثار در بهمن ماه است.

وی به اسامی آثار برگزیده در دور اول اشاره کرد و گفت: سه نمایش برگزیده این دوره جنگ،جنگ زندگی به نویسندگی و کارگردانی میعاد سلیمانی راد، زندگی شهروندی به کارگردانی و نویسندگی اسماعیل صرامی و  نامه‎ای به دوست مریخی‎ام به کارگردانی اسماعیل موحدی و نویسندگی امیر صفایی پور است.

رهبری از سالن‎های برگزار کننده این نمایش‎ها نام برد و گفت: نمایش جنگ، جنگ، زندگی و زندگی شهروندی در فرهنگسرای دانش از 25 تا 29 آذرماه از ساعت 18، در فرهنگسرای مادر از 30 آذرماه لغایت 4 دی ماه از ساعت 16، در فرهنگسرای خانواده روزهای 6 و 7 دی ماه از ساعت 17 و در مجتمع فرهنگی امام خمینی (ره) از 8 تا 10 دی ماه از ساعت 16 برگزار می‎شود.

وی اضافه کرد: نمایش نامه‎ای به دوست مریخی‎ام از 25 آذرماه لغایت 10 دی ماه از ساعت 18 در هنرسرای خورشید به روی صحنه می‎رود.

مدیر خانه شهروند اصفهان با بیان اینکه، این جشنواره با هدف بهره‎گیری از هنر نمایش در تبیین بهتر مؤلفه‌های فرهنگ شهروندی در میان شهروندان اصفهانی است، تصریح کرد: آثار نمایشی در دو بخش فضای باز و صحنه‎ای و با موضوعاتی چون صله رحم و بهبود روابط خویشاوندی، مدیریت خشم، خوش‌بینی، ترافیک و حمل و نقل عمومی تدارک دیده شده‎اند.

انتهای پیام/2301/ب/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول