اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس انجمن هنرهای نمایشی استان بوشهر:

چهارمین جشنواره تئاتر کارگاهی و اتود در گناوه برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: رئیس انجمن هنرهای نمایشی استان بوشهر از برگزاری چهارمین جشنواره تئاتر کارگاهی واتود در شهر گناوه خبر داد‌.

چهارمین جشنواره تئاتر کارگاهی و اتود در گناوه برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، محمد مظفری عصر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه این جشنواره ویژه هنرجویان جوان تئاتر است، افزود: این هنرجویان دوره‌های آموزشی خود را در آموزشگاه آزاد هنرهای نمایشی ایلیا به مدت سه ماه پشت سر گذاشته‌اند و حالا قرار است آثار نمایشی خود را که در حقیقت کار عملی پایان دوره آنهاست در قالب جشنواره‌ای کارگاهی به اجرا بگذارند.

وی گفت: آموزشگاه آزاد هنرهای نمایشی ایلیا فعال‌ترین و شاید تنهاترین آموزشگاه آزاد هنرهای نمایشی در استان بوشهر است و نزدیک به سه سال است که در حوزه آموزش هنرجویان تئاتر در استان فعالیت می‌کند.

رئیس انجمن هنرهای نمایشی استان بوشهر افزود: در چهارمین جشنواره تئاتر کارگاهی گناوه که روز جمعه 24 آذر ماه در سالن پلاتو ارشاد برگزار می‌شود، چهار نمایش کارگاهی به روی صحنه خواهند رفت.

وی همچنین از برگزاری بخش اتود جشنواره به صورت آزاد خبر داد و گفت: در بخش اتود همه هنرمندان و علاقمندان تئاتری که در سالن برگزاری جشنواره حضور دارند می‌توانند با ثبت نام در بخش اتود حضور داشته باشند.

مظفری در پایان با بیان اینکه در راه توسعه تئاتر باید آموزش مورد توجه خاص قرار گیرد خواستار توجه و حمایت بیشتر مسئولان هنری استان به هنر تئاتر و به ویژه آموزش علاقمندان و هنرجویان این رشته هنری شد.

انتهای پیام/66006‌/ش/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول