اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی البرز:

پایش تصویری جاده چالوس راه‌اندازی شد

خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی استان البرز گفت: جاده چالوس در حوزه استحفاظی استان البرز به وسیله دوربین‌های نظارتی تحت پوشش تصویری قرار گرفت.

پایش تصویری جاده چالوس راه‌اندازی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج به نقل از پایگاه خبری پلیس البرز، سردار علی گودرزی با اشاره به اینکه محور کرج چالوس یکی از مهم‌ترین و پرترددترین محورهای کشور است، اظهار داشت: امروزه پلیس به سمت علم‌محوری و استفاده از دانش و تکنولوژی‌های نوین حرکت می‌کند و جهت خدمت‌رسانی بهتر به شهروندان و تأمین امنیت و آسایش آنان از روش‌های سنتی فاصله گرفته و خود را مجهز به علوم و تکنولوژی جدید می‌کند.

وی افزود: در راستای همین امر و با رویکرد علم‌محوری پایش تصویری جاده چالوس در محدوده استان البرز در سال گذشته در دستور کار قرار گرفت و امروز نیز در سایه تلاش کارکنان انتظامی و مسئولان اجرایی، این امر تحقق یافت.

فرمانده انتظامی استان البرز تصریح کرد: با راه‌اندازی این سیستم، نقاط حساس و حادثه‌خیز جاده چالوس تحت کنترل غیرمستقیم مأموران قرار می‌گیرد و در مواقع ویژه از جمله سقوط بهمن، ریزش کوه، خرابی وسایط نقلیه و... در کمترین زمان ممکن نیروهای انتظامی و امدادی به محل حادثه اعزام می‌شوند.

وی افزود: در حال حاضر 20 پایه دوربین در جاده چالوس جانمایی و نصب شده است و در آینده نزدیک تعداد این دوربین‌ها افزایش خواهد یافت.

سردار گودرزی در پایان از راه‌اندازی سیستم ثبت تخلفات رانندگی در این محور توسط دوربین‌های مدار بسته در آینده‌ای نزدیک خبر داد.

انتهای پیام/2302/صا/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول