اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار فارس:

معادن فارس ظرفیت تولید ثروت و اشتغال را دارند

خبرگزاری فارس: استاندار فارس گفت: سرمایه‌گذاران متعددی در داخل و خارج از کشور، خواهان مشارکت در بهره‌برداری از معادن فارس هستند و باید از این ظرفیت برای تولید ثروت و افزایش اشتغال در این استان استفاده کرد.

معادن فارس ظرفیت تولید ثروت و اشتغال را دارند

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز به نقل از روابط عمومی و امور بین‌المللی استانداری فارس، حسین صادق عابدین با بیان اینکه استان فارس دارای معادن گوناگون در زمینه‌های فلزی و سنگ‌های تزئینی و گران‌بها است، اظهار داشت: در گذشته توجه کافی به استفاده مطلوب از این ظرفیت بالقوه صورت نگرفته است و باید برای جبران این عقب‌ماندگی تلاش بیشتری صورت گیرد.

وی با اشاره به اینکه مشاور استاندار فارس در امور معدنی باید برای جذب سرمایه‌گذاری‌های داخلی و خارجی و توسعه بهره‌برداری از معادن فارس تلاش کند، افزود: هم‌اکنون سرمایه‌گذاران متعددی در داخل و خارج از کشور، خواهان مشارکت در بهره‌برداری از معادن فارس هستند و باید از این ظرفیت برای تولید ثروت و افزایش اشتغال در این استان استفاده کرد.

نماینده عالی دولت در استان فارس همچنین با اشاره به اینکه فارس نیازمند سرمایه‌گذاری‌های عظیم و فوق‌العاده برای جبران برخی عقب‌ماندگی‌ها است، با تاکید بر این که این استان موفق شده است 200 هزار میلیارد ریال سرمایه‌گذاری را جذب کند، گفت: ورود این حجم از سرمایه به فارس، موجب تحول عظیمی در بخش‌های مختلف اقتصادی این استان می‌شود.

انتهای پیام/2448/ح/گ1003

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول