اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به منظور بیان درخواست‌های دانشجویی

«تریبون آزاد» در دانشگاه پیام نور دامغان برپا شد

خبرگزاری فارس: «تریبون آزاد» با موضوع «خواسته‌ها و انتظارات دانشجویان از اساتید آموزشی» در فضای باز دانشگاه پیام نور دامغان برپا شد.

«تریبون آزاد» در دانشگاه پیام نور دامغان برپا شد

به گزارش خبرگزاری فارس از دامغان، صبح امروز دانشجویان در این تریبون آزاد خواسته‌ها، مطالبات و انتظارات خود را در خصوص ارتقای سطح و فضای اداری، آموزشی و فرهنگی دانشگاه پیام نور دامغان بیان کردند.

یکی از دانشجویان با اشاره به اینکه الگوی حجاب برتر اسلامی باید در سطح جهان معرفی شود، بیان داشت: مسلمانانی که در خارج از کشور ما هستند، با دشواری‌های بسیار مسائل و مباحث حجاب و عفاف را دنبال می‌کنند.

وی افزد: حتی تعدادی از آنها به خاطر این تلاش خود، کار و تحصیل خود را رها کردند؛ اما باید دانست که ما در داخل ایران اسلامی به عنوان مسلمان واقعی چه کرده‌ایم؟

یکی دیگر از دانشجویان بیان کرد: رژیم غاصب صهیونیستی مدعی است که ویروسی جدید را برای خرابکاری فناوری‌های هسته‌ای و مخابراتی به ایران وارد کرده، اما دنیای غرب و استکبار جهانی و رژیم اشغالگر قدس باید بداند که برای ما جوانان دانشجو با غیرت ایرانی هیچ امر غیرممکنی وجود ندارد و با این ترفند نیز مقابله خواهیم کرد.

این دانشجو ادامه داد: ما دانشجویان تمام مشکلات را با دستان پرتوان خود و همت بلندمان برطرف می‌کنیم.

دانشجوی دیگری در تکمیل همین بحث گفت: زیاده‌گویی‌های دشمنان ناشی از شکست‌های مداوم آنهاست و امروز ما سقوط رژیم‌های دیکتاتور را شاهد هستیم.

در ادامه، برخی دانشجویان مشکلات موجود در فضای آموزشی و فرهنگی دانشگاه پیام نور دامغان را مطرح کردند که معاون دانشجویی دانشگاه پیام نور دامغان ضمن جمع‌بندی مسائل، قول رسیدگی به این مسائل را داد.

این مراسم و تریبون آزاد با استقبال خوب دانشجویان برگزار شد.

انتهای پیام/22494/ی/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول