اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن:

ذوب‌آهن به رتبه‌های بالای جدول صعود می‌کند / پرسپولیس هم زمانی سلطان فوتبال بود

خبرگزاری فارس: سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن گفت: به طور حتم تیم فوتبال ذوب‌آهن به رتبه‌های بالای جدول رده‌بندی لیگ برتر صعود می‌کند و ما تنها نیاز به هفت تا هشت بازیکن داریم تا تیم را سروسامان دهیم.

ذوب‌آهن به رتبه‌های بالای جدول صعود می‌کند / پرسپولیس هم زمانی سلطان فوتبال بود

فرهاد کاظمی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار کرد: به طور حتم تیم فوتبال ذوب‌آهن به رتبه‌های بالای جدول رده‌بندی لیگ برتر صعود می‌کند و ما تنها نیاز به هفت تا هشت بازیکن داریم تا تیم را سروسامان دهیم.

وی با اشاره به بازی تیمش در برابر ملوان تصریح کرد: تیم ما در این بازی از لحاظ فنی خوب بازی کرد و اگر جای دروازه‌بان‌های دو تیم تغییر می‌کرد شاید نتیجه هم عوض می‌شد و باید بگویم دست ما روی نیمکت بسیار خالی است.

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن ادامه داد: ما در بازی برابر ملوان دو هافبک تیم را در خط حمله استفاده کرده بودیم و از همه مهم‌تر وقتی تیمی دفاع چپ خود را سه مرتبه تغییر می‌دهد باید متوجه شویم که تیم ما تا چه میزان مشکل فنی دارد.

وی اضافه کرد: به طور حتم تیم ما با بازیکنانی که در نیم فصل دوم رقابت‌ها جذب می‌کند و با ترمیم نقاط ضعف خود از این وضعیت خارج شده و نتایج بهتری کسب می‌کند.

کاظمی با اشاره به مدیریت باشگاه ذوب‌آهن تاکید کرد: مجموعه مدیریت باشگاه و مدیرعامل تیم تاکنون حمایت‌های خوبی از کادر فنی و بازیکنان به عمل آورده‌اند که جا دارد از آنان تشکر کنم.

وی در پاسخ به این سؤال که چرا تیمی مانند ذوب‌آهن که در گذشته نتایج خوبی می‌گرفته در حال حاضر با عدم نتیجه‌گیری روبه‌رو شده است، اضافه کرد: با گذشته نمی‌توان زندگی کرد بلکه باید از گذشته درس گرفت و تجربه کرد، تیمی مانند پرسپولیس هم زمانی سلطان فوتبال آسیا بود اما در حال حاضر با مشکلات بسیاری در نتیجه‌گیری مواجه شده و ما هم باید هر چه سریع‌تر کاری کنیم تا مشکلات تیم کمتر شده و نتایج بهتری در نیم فصل دوم رقابت‌های لیگ برتر کسب کنیم.

انتهای پیام/2301/صا/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول