اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم دزفول در مجلس:

صنعت و تولید بی‌حمایت رها شده است

خبرگزاری فارس: نماینده مردم دزفول در مجلس گفت: حمایتی از بخش صنعت و تولید در کشور نمی‌شود و مشکلات در این حوزه روز به روز افزایش می‌یابد.

صنعت و تولید بی‌حمایت رها شده است

عباس پاپی‌زاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در دزفول اظهار داشت: قرار بود با اجرای قانون هدفمندی یارانه‌ها به صنعت توجه ویژه‌ای شود، ولی نه تنها توجهی در این بخش شاهد نبودیم بلکه وضعیت به نحوی شده که شاهد بروز مشکلات عدیده برای صنایع کوچک و بزرگ در استان خوزستان هستیم.

وی خاطر نشان کرد: خوزستان قطب کشاورزی کشور است و به این دلیل باید در صنایع تبدیلی و جانبی کشاورزی در این استان گام‌های اساسی برداشته شود، ولی شاهد حتی حمایت از فعالان و زحمتکشان این بخش در خوزستان نیستیم.

نماینده مردم دزفول در مجلس شورای اسلامی افزود: شهرستان دزفول توانمندی زیادی در احداث صنایع تبدیلی و جانبی کشاورزی دارد و از وضعیت مناسبی برای حضور سرمایه‌گذاران در این بخش برخوردار بوده و زیرساخت‌های لازم برای حضور سرمایه‌گذاران نیز در آن فراهم است.

پاپی‌زاده با اشاره به اینکه کشاورزی می‌تواند نجات بخش خوزستان باشد، خاطر نشان کرد: کشاورزی می‌تواند نجات‌بخش خوزستان در حل مشکل بیکاری باشد و لازم است زیرساخت‌های لازم برای این صنعت را در استان فراهم کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس، شهرستان دزفول به دلیل تولیدات زیاد در بخش باغداری و کشت محصولات به ویژه صیفی و پرورش گل‌های زینتی در کشور به عنوان قطب تولیدات مرکبات و گل به شمار می‌آید.

انتهای پیام/72006/ب/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول