اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور مسئولان شهرستان صورت گرفت

کلنگ‌زنی نخستین پروژه مشارکتی شهرداری بناب

خبرگزاری فارس: نخستین پروژه مشارکتی شهرداری بناب با حضور جمعی از مسئولان این شهرستان کلنگ‌زنی شد.

کلنگ‌زنی نخستین پروژه مشارکتی شهرداری بناب

به گزارش خبرگزاری فارس از بناب، در مراسمی با حضور نماینده مردم بناب در مجلس شورای اسلامی، شهردار، اعضای شورای اسلامی شهر و جمعی از مسئولان پروژه عظیم مشارکتی شهرداری با همکاری بخش خصوصی شامل کارخانه آسفالت 120 تنی با ظرفیت تولید 120 تن در ساعت، کارخانه شن و ماسه با ظرفیت تولید 120 تن در ساعت، کارخانه تولید قطعات بتنی با ظرفیت تولید هشت مترمکعب در هر پنج دقیقه، همچنین کارخانه تولید جدول با ظرفیت تولید 200 تا 300 قطعه در ساعت در زمینی به مساحت 5 هزار مترمربع با سرمایه‌گذاری 40 میلیارد ریال توسط بخش خصوصی و آورده شهرداری از قبیل زمین و مجوزهای لازم با مشارکت شهرداری و دستگاه‌های مورد نیاز در بناب کلنگ‌زنی شد.

شهردار بناب در حاشیه کلنگ‌زنی این پروژه گفت: شهرداری با محوریت قراردادن اصل بومی‌گرایی قرارداد مشارکت خود را با رعایت قوانین و مقررات و شیوه‌نامه‌های مشارکتی منعقد کرده و با سرمایه‌گذاری بخش خصوصی این طرح را آغاز می‌کند.

باقر بابازاده افزود: با بهره‌برداری از این طرح عظیم مشارکتی، شن، ماسه و آسفالت مورد نیاز شهرداری‌های شهرهای همجوار، همچنین راه‌های روستایی سفارش بنیاد مسکن و راه و شهرسازی تأمین خواهد شد.

شهردار بناب در ادامه از کلنگ‌زنی دو پروژه مشارکتی شهرداری با بخش خصوصی در سطح کلان با هزینه میلیاردی خبر داد.

وی گفت: با اجرای این دو پروژه سنگین و عظیم شاهد تحولی بزرگ در بدنه شهر و توسعه آن خواهیم بود به طوری که به صورت عملی این پروژه‌ها در کوتاه‌مدت برای شهروندان ملموس خواهد بود.

در مراسم کلنگ‌زنی این پروژه نماینده مردم بناب در مجلس شورای اسلامی اصل و محوریت جذب سرمایه‌گذار را اعتماد به شخص سرمایه‌گذار و رعایت فرهنگ برخورد با یک سرمایه‌گذار برشمرد.

حجت‌الاسلام محمد باقری‌بنابی گفت: اطمینان می‌دهم که همیشه در خدمت سرمایه‌گذاران بوده و شبانه‌روز آماده پاسخگویی به آنها هستم.

وی ضمن تأکید بر اعلام حمایت از سرمایه‌گذاران تأکید کرد: هر جا به بروکراسی اداری برخورد کردند، در راستای حل مشکل آنها تلاش خواهم کرد.

عضو شورای اسلامی شهر بناب نیز در این مراسم با اشاره به اقدامات مفید و مؤثر شهرداری بناب در بحث مشارکتی گفت: با اجرای چنین پروژه‌هایی در آینده بسیار نزدیک شاهد شکوفایی شهر بناب در تمام عرصه‌ها خواهیم بود.

محمدعلی حیدریان اظهار امیدواری کرد؛ در 9 تا 10 ماه آینده با تلاش‌های سرمایه‌گذاران و اعضای شورای اسلامی شهر و شهرداری شاهد به بهره‌برداری رسیدن این چهار پروژه عظیم باشیم.

انتهای پیام/60004/ز/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول