اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه شوشتر:

مسئولان مقابل انتقاد مردم پاسخگو و صبور باشند

خبرگزاری فارس: امام جمعه شوشتر گفت: مسئولان باید مقابل انتقاد مردم پاسخگو و صبور باشند و باید در این‌باره جانب انصاف و تعادل را حفظ کرد.

مسئولان مقابل انتقاد مردم پاسخگو و صبور باشند

به گزارش خبرگزاری فارس از شوشتر، حجت‌الاسلام شکرالله سلیمانی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه شهرستان شوشتر اظهار داشت: از وظایف مسئولان رسیدگی به مشکلات مردم است و مسئولان باید در راستای رفع مشکلات و پاسخگویی به مردم کوشا و صبور باشند.

وی افزود: فلسفه وجودی مسئولان خدمت‌رسانی به مردم است و به این دلیل باید کوشید تا در این عرصه از همه توان موجود استفاده شود.

سلیمانی با اشاره به این‌که مسئولان باید در راستای خدمت‌رسانی بیشتر تلاش شبانه‌روزی کنند، خاطرنشان کرد: مسئولان باید در راستای تلاش شبانه‌روزی برنامه‌ریزی کنند و مسئولی که خدمت نکند سمت و مسئولیت را به ناروا غصب کرده است.

وی با اشاره به این‌که منتقدان نیز باید رعایت انصاف کنند، تأکید کرد: منتقدان نیز باید در انتقاد از مسئولان همه‌جانبه‌نگر باشند و در انتقادها همه خدمات موجود را زیر سئوال نبرند و در انتقاد باید رعایت تقوا را مدنظر داشت.

سلیمانی با تأکید بر اینکه باید توجه داشت که انتقادها باید در راستای اصلاح امور باشد، افزود: انتقادها اگر در راستای اصلاح امور نباشد و تنها برای تخریب به کار گرفته شود حرام است و اشکال شرعی دارد و باید در این باره توجه ویژه داشت.

وی خاطرنشان کرد: مسئولان در محل کار خود حاضر باشند و به مردم خدمت کنند، بارها اتفاق افتاده است که مسئولان حتی تا ساعت 9 صبح در محل کار خود حاضر نشده‌اند و تلفن‌های همراه خود را در زمان اداری خاموش می‌کنند که اگر لازم باشد در این باره نام مسئولان را در تریبون نماز جمعه خواهم برد.

رئیس شورای فرهنگ عمومی شوشتر خاطرنشان کرد: انتقاد نکردن باعث تضعیف است و انتقاد کردن نیز باعث رشد و تعالی است اما باید کوشید در این‌باره رعایت انصاف شود.

انتهای‌پیام/72006/م/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول