اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای فرهنگ عمومی دماوند:

کاهش اختلافات انتظار امروز مردم از مسئولان است

خبرگزاری فارس: رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان دماوند گفت: کاهش اختلافات انتظار امروز مردم ایران اسلامی از مسئولان کشور است که باید به خوبی به آن توجه شود.

کاهش اختلافات انتظار امروز مردم از مسئولان است

به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران، حجت‏الاسلام محمد علاءالدینی صبح امروز در جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان دماوند که با حضور فرماندار دماوند و اعضای شورای فرهنگ عمومی شهرستان دماوند و با موضوع تبادل نظر پیرامون آسیب‏شناسی مراسم عزاداری محرم، بررسی فرمایشات مقام معظم رهبری درباره مسائل اجتماعی، برگزاری زیارت حضرت رسول اکرم(ص) و مراسم 9 دی برگزار شد، اظهار داشت: هر گاه گفتمان اتحاد پررنگ می‏شود، عمل نیز باید به شکل پررنگ‏تری جلوه کند.

وی ادامه داد: انتظار امروز مردم ایران اسلامی از مسئولان کاهش اختلافات، پرداختن به اصول، دوری از فروع، پافشاری بر آرمان‏ها و برنامه‏ریزی دقیق برای مقابله با توطئه‏های دشمنان است.

علاءالدینی اضافه کرد: گرچه تحریم‏های غرب ممکن است سختی‏هایی را برای ما به همراه داشته باشد؛ اما برنامه‏ریزی حساب‏ شده می‏تواند از بار این مشکلات بکاهد.

رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان دماوند افزود: امت اسلامی ایران با عمل به توصیه‏های رهبر فرزانه انقلاب مبنی بر تأکید بر اصول و دوری از فرعیات، بینی منحرفان و فرصت‏طلبان را به خاک می‏مالد.

وی ادامه داد: مردم کشورمان با بهره‏گیری از تجربیات سه دهه انقلاب اسلامی، همواره نقشه‏های مملو از دسیسه دشمنان را نقش بر آب می‏کند.

علاءالدینی اضافه کرد: امروز دشمن با راهبردی دوگانه از یک سو التماس مذاکره را در دستور کار قرار داده و از سویی دیگر، به تشدید تحریم‏ها ادامه می‏دهد.

رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان دماوند افزود: تحریم ایران نه تنها سودی به غربی‏ها نرسانده، بلکه موجبات مقاومت نظام اسلامی بر سر مطالبات به‏حق خود را نیز فراهم ساخته است.

وی ادامه داد: استکبار به بهانه پیشنهاد مذاکره، قصد ایجاد جوی مد نظر خود را در داخل کشور دارد و باید در این زمینه کاملاً هوشیار بود.

علاءالدینی اضافه کرد: باید ضمن حفظ هوشیاری، مقابل این توطئه آمریکا بایستیم و در سایه دیپلماسی قوی هدف آنها را شناسایی کنیم.

رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان دماوند افزود: نسخه شفابخش امروز همدلی، دوری از حاشیه‏ها و پرداختن به مسائل اصلی است.

انتهای پیام/25683/و/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول