اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کمیسیون تجارت اتاق بازرگانی خراسان رضوی:

گردشگر سلامت نخستین نیاز اقتصادی کشور یعنی ارز را تامین می‌کند

خبرگزاری فارس: رئیس کمیسیون تجارت اتاق بازرگانی خراسان رضوی گفت: نخستین نیاز در اقتصاد هر کشوری تامین ارز است و قطعاً هر دلاری که توسط گردشگر سلامت وارد کشور می‌شود نقش مهمی در اقتصاد و اشتغالزایی کشور بازی می‌کند.

گردشگر سلامت نخستین نیاز اقتصادی کشور یعنی ارز را تامین می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، محمدحسین روشنک ظهر امروز در جمع خبرنگاران در ارتباط با برگزاری سومین کنفرانس بین‌المللی گردشگری سلامت کشورهای اسلامی اظهار کرد: نخستین خاصیت گردشگری سلامت تقویت زیرساخت‌های سلامت کشور است که با تقویت زیرساخت‌ها نخستین بهره‌بردار آن مردم هستند.

رئیس کمیسیون تجارت اتاق بازرگانی خراسان رضوی افزود: با ارزی که گردشگر سلامت به کشور وارد می‌کند می‌توان هزینه زیرساخت ها را تامین کرده و امکانات لازم برای خدمات درمانی مردم به وجود آورد.

روشنک تاکید کرد: ایران اسلامی با توجه به مکان‌های زیارتی و امکانات درمانی مجهز باید با هدفگذاری در بخش گردشگران سلامت جذب آنها را به سوی کشور داشته باشد.

وی خاطر نشان کرد: تمام کشورهای دنیا تلاش می‌کنند تراز درآمدزایی گردشگری را به سوی کشور خود داشته باشند که درآمد آن نقطه قوتی در اقتصاد کشور است.

رئیس کمیسیون تجارت اتاق بازرگانی خراسان رضوی یادآور شد: یکی از راه‌های درآمدزایی در حوزه گردشگری، گردشگر سلامت است که با سازماندهی مناسب می‌توانیم از ظرفیت خوب این گردشگران استفاده کنیم.

روشنک اذعان کرد: ایران اسلامی با توجه به مکان‌های زیارتی و امکانات درمانی مجهز باید با هدفگذاری در بخش گردشگران سلامت جذب آنها را به سوی کشور داشته باشد.

وی تصریح کرد: باید علاوه بر امکانات پزشکی، جاذبه‌های گردشگری مانند آثار باستانی و زیارتی را به همراهان بیماران معرفی کرد تا آنها برای درمان در جمهوری اسلامی ایران ترغیب شوند.

رئیس کمیسیون تجارت اتاق بازرگانی خراسان رضوی افزود: بیمارستان رضوی با توجه به امکانات پزشکی مدرن و مجهزی که دارد یک سنبل و ارزش برای استان خراسان رضوی است و تعداد زیادی از داخل و خارج کشور برای مداوای بیماری خود به این بیمارستان مراجعه می‌کنند.

انتهای پیام/70006/خ/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول