اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به دلیل انحراف به چپ

تصادف رودبار ـ منجیل 6 کشته و مجروح داشت

خبرگزاری فارس: بر اثر وقوع تصادف رانندگی در محور رودبار ‌ـ منجیل 6 نفر کشته و مجروح شدند.

تصادف رودبار ـ منجیل 6 کشته و مجروح داشت

به گزارش خبرگزاری فارس از رودبار، فرمانده انتظامی رودبار در جریان وقوع تصادف در محور مذکور اظهار کرد: این تصادف عصر روز 23 آذر جاری بین یک دستگاه اتوبوس، کامیون و خودروی سواری پژو در محور رودبار‌ـمنجیل به وقوع پیوست.

سید رسول صمدی ادامه داد: پس از وقوع این حادثه عوامل پلیس راه، نیروی انتظامی، اورژانس و راهداری شهرستان بلافاصله در محل حادثه حاضر شدند و امدادرسانی به مصدومان حادثه را در دستور کار قرار دادند.

وی با بیان اینکه در این حادثه راننده اتوبوس که به طرف جنوب در حرکت بود بر اثر جراحات شدید وارده در دم جان باخت، افزود: این حادثه 5 مصدوم برجای گذاشت.

این مسئول گفت: در این حادثه دو نفر از سرنشینان کامیون و سه نفر از سرنشینان خودروی پژو مصدوم شدند که بلافاصله به بیمارستان انتقال یافتند.

وی دلیل وقوع این حادثه را انحراف به چپ اتوبوس عنوان کرد و یادآور شد: در این حادثه اتوبوس پس از انحراف به کامیونی که در حال حرکت در مسیر جنوب به شمال در حرکت بود برخورد کرد و خودروی کامیون منحرف شد.

صمدی، با بیان اینکه روز گذشته نیز تصادف رانندگی در جاده رشت‌ـقزوین 2 نفر کشته شدند، بیان کرد: بر اثر برخورد کامیون با پراید در جاده رشت به قزوین در محدوده جمال آباد لوشان دو نفر سرنشین خودروی سواری پراید کشته شدند.

وی دلیل این تصادف را انحراف به چپ کامیون اعلام کرد و به رانندگان هشدار داد تا با رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی در کاهش اینگونه تصادفات نقش ایفا کنند.

فرمانده انتظامی رودبار  با بیان اینکه رانندگان بدون رعایت سرعت مطمئنه می‌توانند در بروز حوادث ناگوار نقش داشته باشند، خاطرنشان کرد: رانندگان با توجه به فرامین پلیس می‌توانند نقش مهمی در کاهش تصادفات رانندگی داشته باشند.

انتهای پیام/84001/ی/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول