اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون وزیر نیرو در امور آب خبر داد

اجرای طرح مدیریت آب‌های سطحی در کشور

خبرگزاری فارس: معاون وزیر نیرو در امور آب از اجرای طرح مدیریت آب‌های سطحی در کشور خبر داد و گفت: اجرای طرح مدیریت جامع آب‌های سطحی در همه شهرستان‌های کشور از مهم‌ترین برنامه‌ها در حوزه آب است.

اجرای طرح مدیریت آب‌های سطحی در کشور

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان، علیرضا دائمی ظهر امروز در بازدید از خطوط آبرسانی شهرستان دشتستان اظهار داشت: خطوط آبرسانی دشتستان در سیل اخیر خسارات زیادی دیدند و ترمیم خطوط آبرسانی این شهرستان امری لازم است.

وی از اجرای طرح مدیریت آب‌های سطحی خبر داد و افزود: اجرای طرح مدیریت جامع آب‌های سطحی در همه شهرستان‌های کشور از مهم‌ترین برنامه‌ها در این حوزه است.

معاون امور آب و آبفای وزارت نیرو خاطرنشان کرد: بر اساس برنامه‌ریزی‌ها مقرر شده این طرح با همکاری فرمانداری‌ها، شهرداری‌ها، وزارت کشور و دیگر دستگاه‌ها به اجرا درآید.

دائمی با اشاره به لزوم اتخاذ تدابیر لازم برای مهار سیلاب در رودخانه‌های فصلی دشتستان گفت: نگهداری از مسیل و بسترهای رودخانه‌ها امری مهم برای جلوگیری از رخ دادن حوادث مشابه در دشتستان است.

وی یادآور شد: با هماهنگی شهرداری و مدیریت فرماندار، مسیل‌ها و رودخانه‌هایی که اطراف شهر و داخل شهر برازجان عبور می‌کند، پاکیزه و مجراهای عبور آب نیز با معیارهایی استاندارد طراحی شود.

معاون امور آب و آبفای وزارت نیرو اذعان داشت: مسئولان دشتستان در جریان سیل اخیر پیگیری بسیار زیادی انجام دادند و امیدوار هستیم با تلاش و همت مسئولان شاهد جبران خسارات وارده باشیم.

دائمی گفت: بررسی وضعیت سیلاب اخیر و راه‌های مهار سیل از مهم‌ترین برنامه‌های این سفر است.

در این بازدید وضعیت شبکه آبرسانی و خسارت‌های وارد شده به این شبکه‌ها بر اثر سیل ماه جاری در شهر برازجان مورد بررسی قرار گرفت.

مسئولان دشتستان نیز توضیحات لازم را در ارتباط با میزان خسارات وارده و اقدامات انجام گرفته بیان کردند.

انتهای پیام/2451/ح/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول