اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار سقز:

شاخص‌ها و رشادت‌های شهدای دانش‌آموز به نسل جوان معرفی شود

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان سقز با اشاره به برگزاری یادواره‌های شهدای دانش‌آموز در این شهرستان، بر تبیین رشادت‌ها و ویژگی‌های بارز شهدای دانش‌آموز برای نسل جوان جامعه تاکید کرد.

شاخص‌ها و رشادت‌های شهدای دانش‌آموز به نسل جوان معرفی شود

 به گزارش خبرگزاری فارس از سقز، نادر فخری در هشتمین جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان سقز، با تبریک کسب مقام اول استانی شورای آموزش و پرورش سقز اظهار داشت: این رتبه بندی در 10 آیتم مختلف انجام شد که آموزش و پرورش سقز این افتخار را برای این شهرستان بدست آورد.

فرماندار شهرستان سقز با تسلیت درگذشت یکی از دانش‌آموزان حادثه‌دیده پیرانشهر، بر رعایت نکات ایمنی توسط مدیران مجتمع‌های آموزشی روستاهایی که از بخاری نفتی استفاده می‌کنند در مدارس تاکید کرد.

فخری با اشاره به تقدیم 64 شهید دانش‌آموز در این شهرستان، به برنامه‌ریزی برای برگزاری 33 یادواره شهدای دانش‌آموز در شهرستان سقز و 15 یادواره در آموزش و پرورش منطقه زاویه اشاره کرد و اظهار داشت: باید در برگزاری این یادواره‌ها رشادت‌های شهیدان به ویژه شهدای دانش‌آموز را به نسل کنونی جامعه شناساند.

مدیر اداره آموزش و پرورش شهرستان سقز هم در این جلسه به اقدامات صورت گرفته در راستای اجرای مصوبات شورای آموزش و پرورش این شهرستان اشاره کرد و گفت: هم اکنون در تمام مدارس روستایی شهرستان سقز که فاقد سوخت گاز طبیعی هستند، از بخاری‌های کاربراتور دار که دارای امنیت هستند استفاده می‌شود.

مظفر رستمی با بیان اینکه آموزش و پرورش هزینه نیست بلکه سرمایه‌گذاری است، گفت: به برکت انقلاب اسلامی در تمام روستاهای مرزی شهرستان سقز مدارس نوساز هستند تا فرزندان مردم مرزی هم از نعمت استفاده از فضاهای خوب آموزشی بهره‌مند باشند.

انتهای پیام/79010/ح/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول