اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم شهرکرد در مجلس مطرح کرد

چهارمحال و بختیاری از محرومیت کهنه‌ای رنج می‌برد / تلاش مدیران برای جذب اعتبار‌

خبرگزاری فارس: نماینده مردم شهرکرد در مجلس شورای اسلامی گفت: مسئولان استان در جذب اعتبارات ملی عملکرد ضعیفی دارند در حالی که باید در این راستا بیش از پیش پیگیر باشند.

چهارمحال و بختیاری از محرومیت کهنه‌ای رنج می‌برد / تلاش مدیران برای جذب اعتبار‌

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، سعید زمانیان ظهر امروز در جلسه شورای اداری این استان اظهار داشت: ارتقای کمی و کیفی شاخص‌های توسعه در استان هدف مهمی است که همه مسئولان و مدیران استان باید نسبت به آن کوشا و پیگیر باشند.

وی با اشاره به تدوین سند توسعه استان، افزود: سند توسعه استان و شهرستان‌ها در حال تدوین است و اهمیت آن به اندازه‌ای است که سند اصلی برای توسعه استان به شمار می‎رود.

زمانیان تصریح کرد: باید تلاش کرد تا سند توسعه استان را به صورت جامع و بر اساس آمایش سرزمین تدوین کرد.

نماینده مردم شهرکرد در مجلس شورای اسلامی با اشاره به تنظیم بودجه سال 92، بر ضرورت تلاش و پیگیری مسئولان برای تخصیص و جذب اعتبارات ملی و عمرانی به استان تاکید کرد.

زمانیان با بیان اینکه ارتباط مدیران این استان با مسئولان کشور، ضعیف است، اظهار داشت: مسئولان در جذب اعتبارات ملی عملکرد ضعیفی دارند این در حالی است که نمایندگان استان این آمادگی را دارند که با برگزاری نشست‌ها و جلسات با مدیران کشور، بستر لازم را برای تقویت ارتباطات با مرکز فراهم کنند.

وی با اشاره به عوامل توسعه‌نیافتگی این استان، اظهار داشت: چهارمحال و بختیاری همواره از محرومیتی که پیامد بی‌توجهی‌های قبل از انقلاب اسلامی است، رنج می‎برد و چالش‌ها و تنگناهایی در این استان وجود دارد که مانع توسعه‌یافتگی آن می‎شود.

زمانیان با تسلیت و ابراز همدردی با خانواده‌های قربانیان محور بروجن- لردگان، تصریح کرد: این محور ارتباطی دارای وضعیت نامناسبی است و با وجود پیگیری‌های بسیاری که در این حوزه انجام گرفته اما هنوز مشکلات بسیاری وجود دارد.

نماینده مردم شهرکرد در مجلس شورای اسلامی بر ضرورت پیگیری مطالبات مردمی از سوی دستگاه‌ها و نهادهای اجرایی استان تاکید کرد و گفت: طی چند ماه اخیر بیش از دو هزار و 800 نامه مردمی به دفتر ارسال شده که این امر نشان می‌دهد که دستگاه‌های اجرایی با ید بیش از پیش پیگیر مطالبات مردم باشند.

زمانیان خاطرنشان کرد: کنترل، نظارت و ارتباط مستمر با بخش بازار و پیگیری مطالبات معیشتی مردم از مهم‌ترین اموری است که دستگاه‌ها و نهادهای ذی‎ربط باید به آن توجه ویژه‌ای داشته باشند.

انتهای پیام/68004/ش/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول