اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر راهداری اداره کل راه و شهرسازی استان قم:

اتوبان قم – تهران مسدود می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیر راهداری اداره کل راه و شهرسازی استان قم از مسدود شدن اتوبان قم ـ تهران به دلیل اجرای عملیات جمع‌آوری سازه نگهبان پل روگذر راه آهن خبر داد.

اتوبان قم – تهران مسدود می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان قم، مصطفی عباسی با اشاره به عملیات جمع‌آوری سازه نگهبان پل روگذر راه آهن واقع در کیلومتر پنج آزاد راه قم - تهران ابراز کرد: این کار موجب مسدود شدن این مسیر و ایجاد محدودیت ترافیکی در تردد خودروها خواهد شد.

وی افزود: انسداد آزاد راه از سمت قم به تهران از مبدا بهشت معصومه(س) تا تقاطع غیر همسطح مهتاب واقع در کیلومتر 20 آزاد راه و نیز انسداد از تهران به سمت قم از محل تقاطع همسطح علی‌آباد واقع در کیلومتر 56 تا عوارضی قم محدودیت‌های ترافیکی هستند که در این مسیر ایجاد می‌شوند.

مدیر راهداری اداره کل راه و شهرسازی قم خاطرنشان کرد: خودروهایی که قصد تردد از قم به تهران را در روز دوشنبه 27 آذر ماه دارند می‌توانند از تقاطع غیر همسطح بهشت معصومه(س) وارد محور قدیم قم ـ تهران شده و در کیلومتر 20 از طریق تقاطع مهتاب مجددا وارد آزاد راه شوند.

وی ادامه داد: خودروهایی که از تهران به سمت قم می‌آیند می‌توانند پس از رسیدن به تقاطع همسطح علی‌آباد وارد محور قدیم قم ـ تهران شوند.

عباسی با بیان اینکه کامیون‌ها و تریلر‌هایی که از سمت جنوب قصد عزیمت به تهران را دارند با محدودیت‌هایی مواجه خواهند شد گفت: رانندگان این وسائل باید از تقاطع غیر همسطح سلفچگان آزاد راه ساوه - تهران تردد کنند.

انتهای پیام/2258/و/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول