اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس پلیس راه‌ آذربایجان‌شرقی:

20 درصد فوتی‌های عابران پیاده آذربایجان‌شرقی متعلق به اتوبان شهید کسایی است

خبرگزاری فارس: رئیس پلیس راه‌ آذربایجان‌شرقی تعداد فوتی‌های عابران پیاده تصادفات استان در سال‌جاری را 56 نفر اعلام کرد و گفت: 20 درصد فوتی‌ها شامل 14 نفر در اتوبان شهید کسایی دچار سانحه شده‌اند.

20 درصد فوتی‌های عابران پیاده آذربایجان‌شرقی متعلق به اتوبان شهید کسایی است

حسن فرجی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در تبریز اظهار کرد: با وجود اینکه طول این مسیر یک دهم کل راه‌های استان را شامل نمی‌شود ولی تصادفات در این مسیر بسیار بالا است.

وی افزود: خاموشی این اتوبان در تصادفات این مسیر تاثیرگذار است به طوری که 99 درصد تصادفات در کسایی بعد از ساعت 17 اتفاق می‌افتد.

فرجی، تعداد فوتی‌های عابران پیاده تصادفات آذربایجان‌شرقی را 56 نفر اعلام کرد و گفت: 20 درصد فوتی‌ها شامل 14 نفر در اتوبان شهید کسایی دچار سانحه شده‌اند.

وی، در این رابطه از ساکنان محدوده اتوبان شهید کسایی خواست از عبور و مرور در عرض این اتوبان خودداری کنند و حتماً از عابرگذرهای تعبیه شده در طول مسیر استفاه کنند.

فرجی از بازگشت روشنایی به این مسیر تا آخر امسال خبر داد و گفت: براساس توافق صورت گرفته میان راه و شهرسازی و توزیع برق که با تلاش دادستان، فرماندار تبریز و پیگیری پلیس راه میسر شد تا عید نوروز شاهد بازگشت روشنایی به مسیر 18 کیلومتری اتوبان کسایی خواهیم بود.

شهید کسایی تبریز یکی از پرترددترین و مهم‌ترین اتوبان‌های شهر بوده که به دلیل تعریض جاده 1.5 سال است در خاموشی به سر می‌برد.

1.5 سال از انجام طرح تعریض اتوبان شهید کسایی می‌گذرد از زمان آغاز این طرح این اتوبان پر تردد شب‌ها بدون روشنایی است و شاهد حوادث و تصادفات تلخ بسیاری بوده که عمد دلیل آن نبود دید کافی به ثبت رسیده است.

انتهای پیام/60001/ز/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول