اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست جمعیت هلال‌احمر کوهدشت خبر داد

استقرار امدادگران هلال‌احمر کوهدشت در محورهای این شهر

خبرگزاری فارس: سرپرست جمعیت هلال‌احمر کوهدشت گفت: امدادگران جمعیت هلال‌احمر کوهدشت در محورهای این شهر مستقر شدند.

استقرار امدادگران هلال‌احمر کوهدشت در محورهای این شهر

کوروش عزیزپور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کوهدشت گفت: طرح امداد و نجات زمستانی در محورهای مواصلاتی کوهدشت از 20 آذر آغاز و تا پایان سال‌جاری ادامه دارد.

سرپرست جمعیت هلال‌احمر کوهدشت گفت: این طرح 96 روزه به منظور امدادرسانی به شهروندان در محورهای مواصلاتی و از طریق دو پایگاه ثابت بلوران و موقت دوره چگنی اجرا شده است.

وی اظهار داشت: در اجرای این طرح روزانه هشت نجات‌گر هلال‌احمر، دو دستگاه آمبولانس و یک دستگاه خودروی ست نجات و همچنین یک دستگاه آمبولانس در جمعیت شهرستان به عنوان پشتیبان مسئولیت امدادرسانی به شهروندان را برعهده دارند.

سرپرست جمعیت هلال‌احمر کوهدشت یادآور شد: در این راستا حوزه امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر کوهدشت ضمن آمادگی لازم، تمهیدات گسترده‌ای برای کاهش اثرات حوادث جاده‌ای پیش‌بینی کرده است که در صورت نیاز به اجرا در می‌آید.

عزیزپور هدف از اجرای این طرح را خدمت‌رسانی مطلوب به مسافرین، اسکان مسافرین، تغذیه اضطراری شامل (کنسرو، تن ماهی، خرما، بیسکویت، نان، آب معدنی و ...)  تسریع در رسیدگی به تصادفات و نجات حادثه‌دیدگان عنوان کرد.

وی اظهار کرد: افزایش خدمات امداد و نجات، بهره‌‌برداری بهینه از ظرفیت و توان عملیاتی امدادگران در ماموریت‌های امداد و نجات، افزایش ایمنی در محورهای مواصلاتی از مهم‌ترین اهداف اجرای این طرح است.

سرپرست جمعیت هلال‌احمر کوهدشت خاطرنشان کرد: طرح امداد و نجات زمستانه با توجه به نزدیک شدن فصل زمستان و لزوم ایجاد ایمنی در راستای کاهش حداکثری حوادث ترافیکی و نیز ایجاد امکان تردد ایمن در جاده‌ها، مقابله با سرمازدگی، کولاک، بهمن و یخبندان اجرا می‌‌شود.

عزیزپور تصریح کرد: درمان سرپایی اضطراری و کمک‌های اولیه درمانی ضروری به مصدومان، مجروحان تصادفات، سایر حوادث و سوانح از جمله خدمات جمعیت هلال‌احمر در طرح امداد و نجات زمستانی است.

انتهای پیام/2304/ش/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول