اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت گاز لرستان خبر داد

1.5 میلیون نفر در لرستان از نعمت گاز بهره‌مند هستند

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت گاز لرستان گفت: 1.5 میلیون نفر در لرستان از نعمت گاز بهره‌مند هستند.

1.5 میلیون نفر در لرستان از نعمت گاز بهره‌مند هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد به نقل از روابط عمومی شرکت گاز لرستان، علی گودرزی با بیان اینکه این شرکت آمادگی تامین گاز مشترکان خانگی در فصل سرما را دارد، گفت: با توجه به نزدیک شدن فصل سرما و کاهش تدریجی دمای هوا، با برگزاری جلسات، برنامه‎ریزی‎های لازم برای تحقق این امر انجام شده و آمادگی لازم برای مقابله با شرایط بحرانی احتمالی لحاظ شده است.

وی افزود: اولویت گازرسانی بر تامین واحدهای خانگی بوده و صنایع باید آمادگی لازم برای استفاده از سوخت جایگزین را در فصل سرما داشته باشند، چراکه در صورت نیاز گاز صنایع قطع می‌شود.

گودرزی با اشاره به برگزاری جلسات توجیهی قبل از فصل سرما افزود: یکی از اهداف برگزاری این جلسات بالا بردن سرعت عمل در مقابله با بحران احتمالی و تامین گاز پایدار مشترکان خانگی در فصل سرد سال است.

مدیرعامل شرکت گاز لرستان یادآور شد: در حال حاضر حدود 1,5 میلیون نفر از جمعیت استان لرستان از گاز استفاده می‎کنند و 20 شهر و 318 روستای استان از نعمت گاز بهره‎مند هستند.

گودرزی افزود: حدود چهار هزار کیلومتر شبکه گاز و 174 هزار انشعاب نیز در استان نصب و اجرا و 337 هزار مشترک نیز پذیرفته شده است.

وی تصریح کرد: مدیریت این تعداد مشترک و این میزان شبکه و انشعاب نیازمند برنامه‎ریزی دقیق و حساب شده بوده و با توجه به اهمیت گازرسانی به هم‌ استانی‎های عزیز تمهیدات لازم جهت تامین گاز لحاظ شده است.

گودرزی با تاکید بر اینکه توزیع گاز پایدار در استان جز با صرفه‎جویی و همکاری هم استانی‎ها میسر نمی‌شود، از مشترکین گاز درخواست کرد در مصرف گاز صرفه‎جویی کنند.

انتهای پیام/2304/ش/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول