اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل مدیریت بحران خراسان شمالی:

شرکت‌های خدمات‌رسان در اجرای پروژه‌ها استعلام بگیرند

خبرگزاری فارس: مدیرکل مدیریت بحران خراسان شمالی بر استعلام‌گیری شرکت‌های خدمات‌رسان در اجرای پروژه‌های شهری برای جلوگیری از بروز حوادث تاکید کرد.

شرکت‌های خدمات‌رسان در اجرای پروژه‌ها استعلام بگیرند

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد، سیدعلی میرکریمی بعدازظهر امروز در نشست مدیریت بحران خراسان شمالی اظهار کرد: باید شرکت‌های خدمات رسان در اجرای پروژه‌ها نهایت دقت را داشته باشند تا حوادثی پیش نیاید.

وی مهم‌ترین راه برای جلوگیری از حوادث در شهر را انجام استعلام‌ها از مدیریت بحران و دستگاه‌های خدمات‌رسان برشمرد و گفت: لازم است تا تمهیدات لازم برای جلوگیری از این حوادث اندیشیده شود.

میرکریمی ارائه آموزش‌ها و همچنین ارتقای سطح آمادگی را از ضروریات برشمرد و افزود: به طور حتم کم هزینه‌ترین راه برای جلوگیری از حوادث اقدامات پیشگیرانه است.

وی اقدامات در مواجه با حوادث را اقدامات قبل، حین و بعد از حادثه برشمرد و گفت: برای تمام این مراحل باید برنامه‌ریزی و آموزش داده شود.

مدیرکل مدیریت بحران خراسان شمالی همچنین با قدردانی از برگزاری مانور اخیر توسط شرکت گاز گفت: این مانور از استانداردهای لازم و بالا برخوردار بود.

وی بر تداوم برگزاری این قبیل مانورها از سوی شرکت گاز و سایر دستگاه‌ها تاکید کرد و افزود: برگزاری این مانورها سبب آمادگی و انسجام هر چه بیشتر نیروهای دخیل در امدادرسانی است.

میرکریمی همچنین با انتقاد از عدم حضور بعضی از اعضای مدیریت بحران استان در این نشست گفت: یکی از مهم‌ترین اولویت‌ها در برگزاری این نشست‌ها حضور مدیران دستگاه‌های عضو بوده که برخی از دستگاه‌ها آن را جدی نمی‌گیرند.

وی اظهار کرد: لذا به این دستگاه‌ها تذکرهای لازم ارائه خواهد شد تا نسبت به حضور جدی‌تر در این نشست‌ها اقدام کنند.

انتهای پیام/63002/ز/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول