اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت کاراته قائمشهر:

تیم کاراته قائمشهر قهرمان کاپ آزاد مالزی شد

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت کاراته قائمشهر اعلام کرد: تیم کاراته قائمشهر قهرمان کاپ آزاد مالزی شد.

تیم کاراته قائمشهر قهرمان کاپ آزاد مالزی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان قائمشهر، در مسابقات قهرمان کاپ آزاد مالزی 9 نفر کاراته‌کار در این رقابت‌ها از قائمشهر حضور داشتند که دو نفر در گروه آقایان و هفت نفر در گروه بانوان توانستند کسب مدال کنند.

حامد سه‌سلطانی رئیس هیئت کاراته قائمشهر در پی مقام قهرمانی کاراته‌کاران سبک شیتو ریوشوکوکای یونیون در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی فارس در قائمشهر گفت: تیم 9 نفره کاراته‌کاران قائمشهر که برای انجام رقابت‌های جام کاپ آزاد عازم کشور مالزی شده بودند، توانستند با اقتدار از بین 14 کشور قدرتمند شرکت‌کننده به مقام اول نائل آیند.

وی در ادامه افزود: کاراته قائمشهر به جرأت می‌گویم حرف اول را در استان و کشور می‌زند و قهرمان و مدال‌آوران زیادی را در این رشته ورزشی مهیج دارا هستیم و در رده ملی خانم یگانه چالاکی ملی‌پوش خوب ما در تمرینات تیم ملی حضور مستمر دارد.

سه‌سلطانی در مورد تیم اعزامی قائمشهر بیان کرد: 9 نفر کاراته‌کار در این رقابت‌ها از قائمشهر حضور داشتند که دو نفر در گروه آقایان و هفت نفر در گروه بانوان توانستند کسب مدال کنند.

وی در بخش دیگری از سخنانش درباره ساخت خانه کاراته قائمشهر یادآور شد: به لطف خیر خوب قائمشهر حاج ناصر مهدوی قرار بر این شده تا قطعه زمینی در اختیار این هیئت قرار داده شود تا با ساخت خانه کاراته این شهرستان بتوانیم گوشه‌ای از مشکلات بزرگ کاراته‌کاران خوب شهرمان را کم کنیم.

رئیس هیئت کاراته قائمشهر عملکرد این هیئت را در شهرستان مثبت قلمداد کرد و اعلام داشت: این هیئت در امسال رقابت‌های زیادی را در رده‌های سنی مختلف چه در آقایان و چه در بانوان به اجرا گذاشته، البته این نوید را هم به کارا‌ته‌کاران خوب قائمشهری بدهم که با برگزاری چند جلسه با اعضای هیئت و روابط عمومی این هیئت قرار است در آینده نزدیک البته با برنامه‌ریزی درست و هماهنگی یک مراسم تجلیل از قهرمانان این رشته مهیج انجام پذیرد.

وی در پایان با قدردانی از مدال‌آوران و قهرمانان بزرگ کاراته قائمشهر خاطر نشان کرد: اساتید بزرگ و پیشکسوتان به نامی را این شهرستان دارد و جا دارد تشکر ویژه‌ای از این بزرگان داشته باشم چرا که نسل حال و آینده کاراته پرورش یافته دست این افراد است.

این مسئول گفت: برنامه‌ای که این هیئت دارد مطمئنا تا دو سال دیگر افراد دعوت شده به تیم‌های ملی در رده‌های مختلف افزایش خواهند داشت.

انتهای پیام/86017/ش/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول