اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت کاراته استان قزوین:

داور بین‌المللی قزوینی در لیگ برتر کاراته قضاوت می‌کند

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت کاراته استان قزوین از قضاوت داور بین‌المللی قزوینی در هفته پایانی دور رفت رقابت‌های لیگ برتر کاراته باشگاه‌های کشور خبر داد.

داور بین‌المللی قزوینی در لیگ برتر کاراته قضاوت می‌کند

محمدصادق بابایی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در قزوین اظهار داشت: با اعلام فدراسیون کاراته کشورمان حمیدرضا داوری، داور بین‌المللی استان قزوین در هفته پایانی دور رفت مسابقات لیگ برتر قضاوت خواهد کرد.

وی افزود: داوری که سمت دبیر هیئت کاراته استان را هم در کارنامه دارد، مدرک داوری بین‌المللی خود را در سال 88 از کنفدراسیون کاراته آسیا در کشور چین دریافت کرد.

بابایی عنوان کرد: داوری در هفته‌های قبلی نیز در رقابت‌های لیگ برتر کاراته باشگاه‌های کشور به همراه دیگر داوران بین‌المللی استان مسابقات لیگ را قضاوت کرده است.

رئیس هیئت کاراته استان قزوین با بیان اینکه قضاوت داوران ارشد استان در رقابت‌های لیگ برتر کاراته باشگاه‌های کشور نشان از اعتماد فدراسیون کاراته کشورمان به داوران قزوینی دارد، گفت: امیدواریم روند موفقیت‌های داوران کشورمان بیش از گذشته باشد تا در آینده به مراتب داوران بیشتری از استان در این سطح از مسابقات کار قضاوت را انجام دهند.

وی افزود: در این مسابقات تیم هیئت کاراته تاکستان به نمایندگی از استان قزوین در هفته‌های پنجم دور رفت و هفته‌های اول و دوم دور برگشت لیگ برتر کاراته باشگاه‌های کشور به مصاف رقیبان خود خواهد رفت.

بابایی با اشاره به اینکه کاراته‌کاهای تیم هئیت کاراته تاکستان 24 آذرماه در سه دیدار مقابل رقیبان به روی تاتامی خواهند رفت، اضافه کرد: تیم هئیت کاراته تاکستان در بازی نخست خود مقابل شهرداری ساوه قرار می‌گیرد، در دومین دیدار خود به مصاف ایران پارسای تهران می‌رود و در سومین دیدار خود نیز در این مسابقات رو در روی شهدای قرچک ورامین قرار می‌گیرد.

رئیس هیئت کاراته استان قزوین با اشاره به اینکه هفته پایانی دور رفت رقابت‌های لیگ برتر کاراته باشگاه‌های کشور به طور متمرکز در تهران برگزار می‌شود، یادآور شد: تیم هیئت کاراته تاکستان که با ترکیب نفرات بومی و از سوی هیئت کاراته استان راهی این مسابقات شده است در حال حاضر در مکان هشتم جدول رده‌بندی قرار دارد.

وی عنوان کرد: با توجه به حضور تیم‌های قدرتمندی که از ترکیب بازیکنان با تجربه و حمایت کننده‌های مالی مناسب برخوردار هستند، نمی‌توان از تیم هئیت کاراته تاکستان در این رقابت‌ها انتظاری بالا داشت.

انتهای پیام/77004/ح

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول