اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران خبر داد

درخواست وارثان 15 خرداد برای دیدار با رهبر معظم انقلاب

خبرگزاری فارس: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران با اشاره به اهمیت قیام 15 خرداد گفت: وارثان 15 خرداد در آستانه نیم قرن شدن این قیام خواستار دیدار با مقام معظم رهبری هستند.

درخواست وارثان 15 خرداد برای دیدار با رهبر معظم انقلاب

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، سید احسان قاضی‌زاده هاشمی لحظاتی پیش در شورای فرهنگی شهرستان ورامین با بیان اینکه کار فرهنگی کار یک یا دو دستگاه نیست، کار همه است، اظهار داشت: هدف از شورای فرهنگ عمومی هم افزایی است، همکاری دستگاه‌های گوناگون در پیشبرد فرهنگ عمومی است.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران به بزرگداشت نیم قرن قیام 15 خرداد 42 در سال 92 اشاره کرد و گفت: به همین دلیل شورای سیاست‌گذاری قیام 15 خرداد با عضویت چهره‌های فرهنگی و شناخته شده کشور تشکیل می‌شود که حتما از فرماندار ورامین یا آیت‌الله محمودی و یا حجت‌الاسلام محمودی برای شرکت در این شورا دعوت به عمل خواهد آمد.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: این شورا سیاست‌گذاری‌های کلان را انجام خواهد داد اما کار اجرایی بر اساس سیاست‌گذاری‌های صورت گرفته در سطح مدیران اجرایی کشور و استان انجام خواهد شد.

قاضی‌زاده افزود: ساخت یک سرود ملی با موضوع 15 خرداد در دستور کار جدی اداره کل قرار دارد که 3 تا 4 ماه زمان خواهد برد و به 15 خرداد 92 می‌سد، از مبارزان انقلاب که از 15 خرداد 42 تا پیروزی انقلاب و پس از آن امام (ره) را همراهی کردند و به مبارزه ادامه دادند تجلیل خواهد شد، چندین برنامه شعر با مرکزیت ورامین برگزار می‌شود، جشنواره‌های ادبیات داستانی، تعزیه و روایت‌گری داستان‌های انقلاب نیز در برنامه وجود دارد.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران با اشاره به حضور انبوه مردم در مراسم‌ انقلابی و دینی به‌ ویژه 15 خرداد از صدا و سیما خواست در انعکاس این برنامه‌ها تلاش بیشتری کند.

وی سپس تقاضای ملاقات مردم شهرستان ورامین با رهبر معظم انقلاب در ایام 15 خرداد را یکی دیگر از برنامه‌های اداره کل دانست و گفت: این تقاضا حتما به دفتر معظم‌له داده شده و پیگیری خواهد شد.

قاضی‌زاده هاشمی ضمن اشاره به قرار گیری 15 خرداد 92 در اوج تبلیغات انتخاباتی در مورد استفاده احتمالی از تریبون اعتقادی 15 خرداد توسط برخی چهره های سیاسی و جناحی هشدار داد.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران در پایان با اشاره به ساخت فیلم داستانی با موضوع قیام 15 خرداد تصریح کرد: البته ساخت فیلم زمان زیادی می‌برد و 15 خرداد 92 نخواهد رسید.

نشست شورای فرهنگ عمومی شهرستان ورامین با حضور آیت‌الله محمودی گلپایگانی امام جمعه و نماینده ولی فقیه در شهرستان ورامین، محسن منصوری فرماندار شهرستان ورامین، حجت‌الاسلام سید محسن محمودی رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان‌های استان تهران و جمعی از مسئولان ادارات شهرستان و اعضاء ستاد 9 و 10 دی ماه و دبیرخانه دائمی قیام 15 خرداد ورامین در بیت امام جمعه ورامین تشکیل شد.

انتهای پیام/آ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول