اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت بدمینتون استان قزوین:

6 قزوینی به اردوی تیم ملی بدمینتون دعوت شدند

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت بدمینتون استان قزوین از حضور شش بدمینتون‌باز قزوینی در اردوی تیم ملی کشورمان خبر داد.

6 قزوینی به اردوی تیم ملی بدمینتون دعوت شدند

صدیق سخن‌سنج در گفت‌و‌گو ب خبرنگار فارس در قزوین اظهار داشت: امید روشن، محسن آموزگار، سعید پورابراهیم، محمدحسین کریمی‌نیا، امیررضا کاکاوند و عرفان نوری شش بدمینتون‌باز قزوینی هستند که با نظر کادر فنی تیم ملی بدمینتون کشورمان به اروی تیم ملی دعوت شدند.

وی با اشاره به اینکه این اردو از 25 آذرماه به مدت چهار روز در تهران برگزار می‌شود افزود: بازیکنان بدمینتون‌باز قزوینی دعوت شده به اردوی تیم ملی برای حضور در رقابت‌های بین‌المللی جام فجر شانس خود را در این مسابقات محک می‌زنند.

سخن‌سنج یادآور شد: امید روشن و محسن آموزگار بدمینتون‌بازان قزوینی دعوت شده به اردوی رده سنی بزرگسال و امیدها هستند که در رقابت‌های بین‌المللی بدمینتون جام فجر شرکت می‌کنند.

وی ادامه داد: سعید پورابراهیم و محمدحسین کریمی‌نیا نیز دیگر بدمینتون‌بازان قزوینی هستند که در رده سنی جوانان در جام فجر به مصاف رقیبان می‌روند.

رئیس هیئت بدمینتون استان اضافه کرد: امیررضا کاکاوند و عرفان نوری نیز دو بدمینتون‌باز قزوینی هستند که در رده سنی نوجوانان مسابقات جام فجر شرکت می‌کنند.

سخن‌سنج افزود: مسابقات قهرمانی بدمینتون بین‌المللی جام فجر بیستم بهمن ماه سال جاری با حضور بدمینتون‌بازان کشورهای خارجی و داخلی کشورمان به میزبانی تهران برگزار می‌شود.

رئیس هیئت بدمینتون استان با بیان اینکه بدمینتون در سال‌های اخیر از رشد و پیشرفت خوبی در سطح استان برخوردار بوده است، افزود: حضور شش ورزشکار به طور هم‌زمان در اردوی تیم‌های ملی کشورمان در رده‌های سنی مختلف خود حکایت از این مسئله دارد.

سخن‌سنج با اشاره به اینکه این هئیت تعامل خوبی با فدراسیون بدمینتون کشور در سال‌های اخیر ایجاد کرده و میزبانی دو دوره متوالی رقابت‌های بدمینتون قهرمانی جوانان کشور در قزوین ناشی از همین امر است، افزود: خوشبختانه در هر دوره برگزار شده، این مسابقات را به بهترین شکل ممکن برگزار کردیم و توانستیم عملکرد خوبی از خود بر جای بگذاریم.

انتهای پیام/77004/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول