اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تا پایان سال جاری

مشترکان اینترنت پرسرعت مخابرات به مرز 26 هزار می‌رسد

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت مخابرات استان قم با ترسیم چشم‌انداز چهار ماه پایانی سال این شرکت گفت: در تلاشیم تا پایان سال تعداد مشترکان اینترنت پرسرعت را تا مرز 26 هزار مشترک برسانیم.

مشترکان اینترنت پرسرعت مخابرات به مرز 26 هزار می‌رسد

محمدرضا زهره‌وند امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم با اشاره به تعداد مشترکان اینترنت پرسرعت ADSL شرکت مخابرات قم اظهار کرد: در حال حاضر 11 هزار مشترک از اینترنت این شرکت استفاده می‌کنند که در تلاشیم این تعداد را به مرز 26 هزار مشترک برسانیم.

وی در ادامه به طرح جدید واگذاری اینترنت پرسرعت مخابرات در قم اشاره و تصریح کرد: در این طرح فروش اقتصادی اینترنت با شرایط ویژه صورت می‌گیرد.

مدیر‌عامل شرکت مخابرات استان قم با بیان اینکه طرح فروش اقتصادی از یک ماه گذشته در استان قم آغاز شده است، اضافه کرد: هزینه‌های این سرویس جدید شرکت مخابرات به صورت اقساط بر روی قبض‌های تلفن محاسبه می‌شود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود حیات اقتصادی تولید را وابسته به توزیع و فروش دانست و گفت: برای اجرای پروژه‌های اقتصادی نیازمند تولید، توزیع و فروش مناسب هستیم.

*معاونت بازاریابی و فروش در شرکت مخابرات قم ایجاد شد 

زهره‌وند با بیان اینکه بازارهای اقتصادی فروش نیازمند مدیریت ویژه‌ای است، تصریح کرد: امروزه فروش به دو شیوه سنتی و تولید بر‌اساس نیاز مشتری صورت می‌گیرد که شیوه دوم بهتر از شیوه نخست نیاز مردم را پاسخ می‌دهد. 

وی شناسایی مخاطب و نیاز آن را در برقراری ارتباط از جمله عوامل مهم یک پروژه اقتصادی مناسب دانست و اضافه کرد: سرمایه‌گذاری در حوزه تولید یک سرمایه اقتصادی مطلوب را به دنبال خواهد داشت و در صورتی که از این وادی فاصله بگیریم سرمایه‌های اقتصادی با اتلاف روبرو می‌شود.

مدیر‌عامل شرکت مخابرات استان قم از ایجاد معاونت بازاریابی و فروش در راستای رسیدن به این هدف در شرکت مخابرات استان قم خبر داد و گفت: در تلاشیم با این تحول در شرکت مخابرات استان قم مشکلات موجود را به سرعت برطرف کنیم تا بتوانیم خدمات این شرکت را به نحو مطلوب و با کیفیت ارائه دهیم.

انتهای پیام/78005/ز/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول