اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرمربی الوند همدان:

تیم فوتبال الوند در نیم‌فصل اول شگفتی‌ساز شد

خبرگزاری فارس: سرمربی الوند همدان با اشاره به نایب قهرمانی این تیم در نیم‌فصل اول گفت: تیم فوتبال الوند در نیم‌فصل اول با ارائه یک فوتبال زیبا تنها تیم شگفتی‌ساز در لیگ دسته اول شد.

تیم فوتبال الوند در نیم‌فصل اول شگفتی‌ساز شد

رضا طلایی‌منش امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان درباره شکست در آخرین بازی نیم‌فصل اول لیگ دسته اول برابر گسترش فولاد تبریز اظهار کرد: در این بازی همه دست به دست هم دادند تا ما ناکام باشیم در صورتی که حق ما باخت نبود، ما در این بازی چهار بازیکن خود را به علت محرومیت و مصدومیت در اختیار نداشتیم و حتی چند بازیکن را با شرایط سرماخوردگی به این بازی برده بودیم.

وی ادامه داد: من اصلاً نمی‌خواهم این باخت را توجیه کنم ولی واقعاً اگر فیلم بازی را تماشا کنید متوجه می‌شوید که تیم ما خیلی خوب بازی کرد.

سرمربی الوند همدان افزود: ما در نیمه اول باید سه تا چهار گل می‌زدیم ولی داور با اشتباهات خود شیرازه تیم ما را از هم پاشید و جریان بازی را تغییر داد.

وی اظهار داشت: داور بازی در این نیمه کاری کرد که ما دو بر صفر به رختکن برویم، ولی با صحبت‌هایی که در رختکن بازی انجام دادیم به بازی برگشتیم و پس از هفت دقیقه از گذشتن بازی در نیمه دوم ما گل را زدیم و 2 بر یک شدیم.

طلایی ادامه داد: ما در این نیمه بازی تهاجمی و رو به جلوتری را نسبت به نیمه اول در دستور قرار دادیم و کاملاً در این نیمه سوار بر بازی بودیم و بارها و بارها در شش قدم حریف موقعیت‌های زیادی را به دست آوردیم و تک به تک‌های زیادی را از دست دادیم.

وی با بیان اینکه ما این بازی را پنج بر سه می‌بردیم اما اشتباهات داوری، تیم الوند را به هم ریخت، اظهار داشت: در این بازی داور دو پنالتی به ضرر تیم ما گرفت که هیچ کدام پنالتی نبودند.

سرمربی الوند همدان ادامه داد: در یک صحنه توپ در 18 قدم به دست بازیکن گسترش خورد اما داور از این صحنه چشم‌پوشی کرد که خود ناظر بازی و داوری به این موضوع اعتقاد داشتند.

وی با اشاره به داوری ضعیف این بازی بیان کرد: من به خاطر باخت این حرف‌ها را نمی‌زنم، اما وقتی دو تیم بالای جدول باید یکدیگر بازی دارند باید از داور قوی و با تجربه استفاده شود.

طلایی اظهار داشت: داور بازی باید همسطح بازی باشد اما این داور همسطح بازی نبود و این بازی برای این داور بسیار بزرگ بود.

وی در ادامه گفت: هر دو ناظر بازی هم به این موضوع اشاره داشتند و این گلایه ما به فدراسیون‌نشین‌ها است که باید از یک داور خوب برای این بازی انتخاب می‌کردند.

سرمربی الوند همدان افزود: ما روی بدشانسی باختیم و داور بازی خیلی در این باخت تأثیر داشت. ما در نیم‌فصل اول با تیم‌های قدرتمندتر از گسترش بازی کرده بودیم و واقعاً داور بازی این نتیجه را برای ما رقم زد.

وی در پاسخ به برنامه نیم فصل دوم به خبرنگار فارس ابراز داشت: ما پس از چند روز تعطیلات تمرینات خود را دوباره آغاز می‌کنیم.

طلایی افزود: شرایط نیم‌فصل دوم با نیم‌فصل اول بسیار متفاوت است، ما در نیم‌فصل اول در هر بازی چه در داخل خانه و چه در خارج از خانه پنج تا شش موقعیت را از دست می‌دادیم، قطعاً این موضوع در نیم‌فصل دوم کمر تیم ما را خواهد شکست و ما باید در تعطیلات فکری برای این موضوع کنیم.

وی بیان داشت: ما در تعطیلات صد در صد دنبال یک مهاجم تمام‌کننده هستیم که واقعاً بسیار احتیاج داریم شاید بازیکنی را بخواهیم از لیست خارج کنیم.

سرمربی تیم الوند همدان ادامه داد: ما در تعطیلات از همدان خارج نخواهیم شد و در اینجا تمرین می‌کنیم و تنها یک یا دو بازی دوستانه را در دستور کار داریم.

وی اضافه کرد: در برگشت از تبریز با تیم راهیان کرمانشاه در زنجان مواجه شدیم با جواد زرینچه سرمربی این تیم صحبت کردیم که قرار شد به همدان بیایند و یک بازی تدارکاتی انجام دهیم.

طلایی درباره شگفتی‌ساز بودن الوند در نیم‌فصل اول نیز ابراز داشت: به غیر از بحث ورزشی هم باید بگویم تیم الوند تیمی است که فوتبال را می‌فهمد و فوتبالی بازی می‌کند.

وی تأکید کرد: این یک شگفتی است که تیمی در نخستین سال ورود خود به لیگ دسته اول در نیم‌فصل اول چنین نتایج درخشانی را کسب کند و نایب قهرمان شود.

سرمربی تیم الوند همدان اظهار داشت: این موضوع امر کوچکی نیست و واقعاً مایه خوشحالی است که تیمی با 80 درصد بازیکنان بومی فوتبالی به این زیبایی بازی کند.

وی با بیان اینکه در حال حاضر تمام ایران درباره الوند صحبت می‌کنند، افزود: ما باید فوتبال همدان را به جایگاهی برسانیم که واقعاً روی فوتبال همدان حساب کنند.

انتهای پیام/2499/ح/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول