اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون سیاسی امنیتی استاندار خراسان شمالی:

حرمت ماه محرم در شب یلدا حفظ شود

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی امنیتی استاندار خراسان شمالی تاکید کرد: باید حرمت ماه محرم و سالروز شهادت حضرت زین‌العابدین (ع) در شب یلدا حفظ شود.

حرمت ماه محرم در شب یلدا حفظ شود
به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد، سید کریم سجادی بعد از ظهر امروز در نشست با مدیران رسانه‌های خراسان شمالی اظهار داشت: البته اصل یلدا را نمی‌خواهیم زیر سؤال ببریم ولی نباید در این ایام به حرمت ماه محرم خدشه وارد شود.
وی افزود: بر همین اساس باید آن چیزهایی که سبب زیر سؤال بردن حرمت ماه محرم بوده پرهیز شود.
سجادی در ادامه اجرای قانون هدفمند کردن یارانه‌ها را مورد اشاره قرار داد و گفت: طی یک سال از اجرای این قانون نخبگان و مردم مشارکت شایسته ای را در اجرای آن داشته و این برگ برنده ای برای نظام اسلامی بود.
وی اظهار داشت:‌ با کمک‌های دولت و مردم این طرح بزرگ اقتصادی اجرا شده و در کشور به ثمر نشست.
معاون سیاسی امنیتی استاندار خراسان شمالی اظهار امیدواری کرد تا این قانون با همیاری مردم اجرایی شده و جامعه از ثمرات آن بهره ببرد.
وی همچنین با اشاره به در پیش بودن حماسه 9 دی از این روز به عنوان نقطه عطف و برشی در تاریخ انقلاب اسلامی یاد کرد.
سجادی اظهار داشت: 9 دی برهه ای حساس از نظام جمهوری اسلامی بوده که حضور حماسی مردم در دفاع از دستاوردهای نظام هرگز از حافظه تاریخ پاک نخواهد شد.
وی با بیان اینکه فتنه های بعد از انتخابات با حضور پرشور مردم نشانده و خنثی شد، گفت:‌ شیوه استکبار در مبارزه با جمهوری اسلامی تغییر کرده و آنان تلاش داشته تا با ایجاد توطئه‌ها و فتنه‌ها به نظام آسیب وارد کنند.
معاون سیاسی امنیتی استاندار خراسان شمالی با اشاره به اینکه آنان در انتخابات 88 با ادعای تقلب در انتخابات، قصد داشته تا فضای کشور را ناآرام کنند، تصریح کرد: نظام جمهوری اسلامی از دو رکن اساسی جمهوریت و اسلامیت تشکیل شده که سایر نظام‌ها از این دو رکن بی بهره هستند.
وی اضافه کرد: حذف هر یک از این دو رکن جفا به نظام بوده و نمی‌توان آن دو را از یکدیگر تفکیک کرد.
سجادی ساختار نظام جمهوری اسلامی با سایر ساختارهای کشورها را برشمرد و گفت: جمهوریت و اسلامیت نظام موجب شده تا انتخابات 85 درصد واجدان شرایط در آخرین انتخابات کشور مشارکت کنند و این در حالی است که در کشورهای عضو اتحادیه اروپا این مشارکت صرفاً به 30 درصد می‌رسد.
وی تصریح کرد: بر همین اساس دشمنان تلاش داشته تا به نوعی انتخابات را زیر سؤال برده و از ابزارهای مختلفی برای حضور کمرنگ مردم استفاده کنند.
معاون سیاسی امنیتی استاندار خراسان شمالی در ادامه با تسلیت چهلمین روز شهادت سردار شهید تهرانی‌مقدم گفت: این سردار سپاه اسلام از افتخارات نظام اسلامی بوده که موفقیت‌های زیادی را برای نظام اسلامی رقم زده است.
انتهای پیام/ر10
 
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول