اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار بوشهر:

شرایط امنیت و برخورد با متخلف در بوشهر ارتقاء یافته است

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی امنیتی استاندار بوشهر گفت: بسیاری از مولفه‌ها از جمله وجود فرمانده انتظامی بادرایت شرایط امنیت و برخورد با متخلف در استان را ارتقاء داده است.

شرایط امنیت و برخورد با متخلف در بوشهر ارتقاء یافته است

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، محمد حسن پرآور صبح امروز در همایش فرماندهان انتظامی، روسای پاسگاه‌ها و کلانتری‌های استان بوشهر با تاکید بر اینکه احساس امنیت مهم‌تر از ایجاد امنیت است گفت: قبل از برقراری امنیت باید احساس امنیت را در جامعه نهادینه کنیم تا به اهداف خود برسیم.

پرآور بیان داشت: مراکز فرهنگی در پیشگیری از ناهنجاری‌های اجتماعی و امنیتی نقش تاثیرگذاری دارند.

معاون سیاسی امنیتی استاندار بوشهر با بیان اینکه استان بوشهر به لحاظ مرزی بودن، وجود مرکز تجارت کشور، مرکز انرژی جهان اسلام و مرکز اقتصادی کشور دارای شرایط خاص و استراتژیک است، گفت: هر چند برخی از مولفه‌های موجود که در برخی از دیگر استانها نیست موجب بروز برخی از مشکلات است ولی وجود مردم ولایت مدار، متدین، خونگرم و کم‌توقع بسیار با ارزش و از مولفه‌های ارزشی استان است.

وی گفت: بسیاری از مولفه‌ها از جمله وجود فرمانده انتظامی بادرایت شرایط امنیت و برخورد با متخلف در استان را ارتقاء داده است.

پرآور با بیان اینکه استان بوشهر از استان‌های مهم و استراتژیک کشور است گفت: ضریب امنیت استان بسیار بالا است و با وجود اینکه استان در نوک پیکان تهاجم فرهنگی و جنگ نرم قرار دارد ولی بحمدالله دارای استانی با امنیت بالا و مردمی ولایت‌مدار و مذهبی هستیم که این مولفه‌های مثبت بسیاری از ترفندها را خنثی می‌کند.

معاون سیاسی امنیتی استاندار بوشهر پیشگیری و ایجاد مصونیت اجتماعی را برای جلوگیری از بروز مسائل اجتماعی، سیاسی و امنیتی مهم دانست و گفت: اگر پیشگیری در جامعه نهادینه شود کار نیروهای انتظامی در برخورد سخت افزاری کاهش می‌یابد که مراکز فرهنگی، دانشگاه‌ها و مدارس و آموزشگاه‌ها در بحث پیشگیری نقش‌آفرین هستند.

وی افزود: اگر در باب امنیت هر چقدر کار کنیم ولی پیشگیری در دستور کار قرار نگیرد و مردم احساس امنیت نکنند ماموریت‌های شما اثر بخش نیست.

پرآور از تلاش‌های شبانه‌روزی فرماندهی انتظامی استان بوشهر قدردانی کرد و افزود: با وجود اینکه بیش از 24 سال از جنگ گذشته است تنها نیرویی که هنوز شهید تقدیم انقلاب می‌کند نیروی انتظامی است که این نشان از فعالیت‌های ارزنده این نیرو است.

انتهای پیام/66006/ر/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول