اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سردار رادان:

رؤسای طوایف نقش خود را در امنیت بیشتر کنند

خبرگزاری فارس: جانشین فرمانده نیروی انتظامی گفت: انتظار ما این است که رؤسای طوایف باید نقش خود را در امنیت بیشتر از گذشته ایفا کنند.

رؤسای طوایف نقش خود را در امنیت بیشتر کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از جیرفت، سردار احمدرضا رادان عصر امروز در جمع خبرنگاران در این شهرستان اظهار داشت: رزمایش محرم 91 در منطقه جنوب و شرق استان کرمان طرح‌ریزی شده بود و طبق برنامه امروز اختتامیه آن برگزار شد.

وی با بیان اینکه با توجه به ارزیابی‌هایی که داوران ما در منطقه انجام دادند، می‌توان گفت اهداف این رزمایش در منطقه محقق شد، افزود: به جز موضوع عملیات مردم‌یاری که با کمک استاندار و دستگاه‌های دیگر انجام شد و عملیات افزایش احساس امنیت با برخورد با قاتلان فراری، سارقان مسلح فراری، جمع‌آوری سلاح‌های غیرمجاز و اتباع بیگانه و سایر دستاوردهایی که در این منظور انجام شده بود، محقق شد.

رادان تصریح کرد: با برگزاری این رزمایش به این نتیجه رسیدیم که این عملیات‌ها و رزمایش‌ها همچنان باید در منطقه انجام شود البته در فاصله نخستین رزمایش تا این رزمایش که ششمین رزمایش منطقه است، نشان‌دهنده این است که اقدامات عملیاتی، انتظامی و مردم‌یاری خود را نشان داده است.

وی عنوان کرد: به این معنا که در نخستین رزمایش حجم کشفیات و دستگیری‌ها به مراتب بیشتر از امروز بود و الان این آمار کاهش پیدا کرده است دلیل آن این است که امنیت به منطقه برگشته و احساس امنیت مردم هم بالاتر رفته و باید همچنان روی این موضوع کار کرد.

رادان خاطرنشان کرد: آنچه که مورد انتظار ما است و امروز با سران طوایف هم درباره آن صحبت کردیم، این است که مردم جنوب و شرق استان کرمان، مردم ولایت‌مدار هستند و رؤسای طوایف باید نقش خود را در امنیت بیشتر از گذشته ایفا کنند و این به این معنا است که شاید در یک یا بعضی از طایفه‌ها چند موضع از موضوعات مجرمانه توسط افرادی انجام شده و رؤسای طوایف قطعا شناسایی و اشراف خوب و کاملی به آن دارند و نباید اجازه دهند که چند نفر طایفه آنها را زیر سؤال ببرند.

جانشین فرمانده نیروی انتظامی گفت: نیروی انتظامی وظیفه دارد همچنان با حساسیت امور را رصد کنند تا با عملیات مردم‌یاری و اجرای رزمایش‌های موفق احساس امنیت را بیش از گذشته در منطقه بالا ببرد.

انتهای پیام/80002/آ/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول