اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار کرمان:

برقراری امنیت پایدار نیاز به همکاری مردم دارد

خبرگزاری فارس: استاندار کرمان گفت: ایجاد امنیت وظیفه اصلی حکومت و مطالبه مردم است و برقراری امنیت پایدار نیاز به همکاری همه‌جانبه مردم دارد.

برقراری امنیت پایدار نیاز به همکاری مردم دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از جیرفت، اسماعیل نجار عصر امروز در آیین اختتامیه رزمایش محرم 91 در این شهرستان اظهار داشت: با دیدن این حجم کشفیات رزمایش شاهد دستاوردهای خوب هستیم اما باید ابراز تأسف کرد از اینکه این همه سلاح جنگی و دست‌ساز، مواد مخدر و مشروبات الکلی در منطقه وجود داشته است.

وی با بیان اینکه امنیت نعمت بزرگی است و ایجاد امنیت وظیفه اصلی حکومت و مطالبه مردم است که باید تلاش شود، امنیت پایدار برقرار و مردم احساس امنیت و آرامش کنند، افزود: اگر می‌خواهیم در جامعه عدالت و کار فرهنگی، اقتصادی، اجتماعی و سیاسی انجام دهیم، لازمه آن امنیت است.

نجار با بیان اینکه برقراری امنیت پایدار نیاز به همکاری همه‌جانبه مردم دارد، تصریح کرد: این همکاری به نحو مطلوب وجود دارد اما کم است و وجود این ادوات شرارت همکاری مردم را می‌طلبد.

وی با بیان اینکه مسئولانی که در عرصه برقراری امنیت نقش دارند باید حساب شده‌تر عمل کنند و امکانات و مسئولان در اختیار امنیت باشند، خاطرنشان کرد: به افرادی که دنبال شرارت و خدشه وارد کردن به نظم منطقه هستند اعلام شود تا دیر نشده به دامان این نظام الهی و خانواده خود برگردند.

استاندار کرمان با بیان اینکه نیروهای مسلح این نظام با اقتدار در مقابل استکبار و کفر ایستاده است و شما به عنوان شرور نمی‌توانید، کاری کنید، پس به جامعه برگردید و با آرامش و عزت زندگی کنید، گفت: تلاش‌های انجام شده، در افزایش امنیت منطقه بسیار مؤثر بود.

نجار با بیان اینکه مواد مخدر خواستگاه استکبار است، اذعان داشت: استکبار به دنبال گسترش مصرف آن است تا با این اقدام جوانان ما را از تولید و علم دور کند و بر همین اساس خانواده‌ها بیشتر دقت و توجه کنند تا جوانان آلوده نشوند.

انتهای پیام/80002/آ/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول