اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با هوشمندسازی 17 آموزشگاه

332 کلاس‌ در سنندج هوشمندسازی شده‌اند

خبرگزاری فارس: مدیر آموزش و پرورش ناحیه دو سنندج از هوشمندسازی 17 آموزشگاه در این شهرستان خبر داد و گفت: در حال حاضر 332 کلاس درس این شهرستان هوشمندسازی شده‌ است.

332 کلاس‌ در سنندج هوشمندسازی شده‌اند

بهمن عرفانی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در سنندج اظهار کرد: بر اساس مصوبه هیئت دولت مبنی بر تجهیز مدارس به امکانات هوشمند توسط ادارات و نهادها، این اقدام در دستور کار قرار گرفت و اجرایی شد.

وی با اشاره به مشارکت برخی از دستگاه‌ها و ادارات در این زمینه افزود: تاکنون اداره‌کل راه و شهرسازی، امور آب و شرکت گاز استان کردستان در راستای هوشمندسازی 28 کلاس درس همکاری و مشارکت کرده‌اند.

وی خاطرنشان کرد: از ابتدای سال‌تحصیلی امسال تاکنون 72 کلاس درس به امکانات هوشمند تجهیز شده‌اند و امیدواریم این رقم تا پایان سال افزایش یابد.

مدیرآموزش و پرورش ناحیه دو شهرستان سنندج یادآور شد: تاکنون از 865 کلاس درس فعال در ناحیه دو سنندج 332 کلاس درس که معادل 17 درصد کلاس‌های درس استان است به امکانات هوشمند تجهیز شده‌اند.

عرفانی بیان کرد: از این تعداد کلاس هوشمند سازی شده 91 کلاس مربوط به ابتدایی، 120 کلاس مربوط به راهنمایی، 97 کلاس مربوط به متوسطه نظری، 11 کلاس فنی و حرفه‌ای و 13 کلاس نیز مربوط به کار و دانش است.

وی اضافه کرد: به منظور تجهیز کلاس‌های درس به امکانات هوشمند تاکنون تعداد 332 دستگاه دیتا پروژکتور‌، 73 دستگاه برد هوشمند‌، 82 دستگاه اسکنر و 332 دستگاه رایانه تهیه و در کلاس‌های مذکور نصب شده است.

انتهای پیام/79007/غ/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول