اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول برنامه‌ریزی سازمان بسیج هنرمندان کشور خبر داد

عضویت 200 هزار نفر در کانون‌های بسیج هنرمندان کشور

خبرگزاری فارس: مسئول برنامه‌ریزی سازمان بسیج هنرمندان کشور از فعالیت 400 کانون بسیج هنرمندان با عضویت 200 هزار نفر در کشور خبر داد.

عضویت 200 هزار نفر در کانون‌های بسیج هنرمندان کشور

به گزارش خبرگزاری فارس از فردوس، مجید جباری در بازدید از کانون بسیج هنرمندان فردوس اظهار کرد: قشر هنرمند تأثیرگذارترین قشر جامعه هستند و این قشر هر کجا به مقوله دینی ملبس شده‌، از مقبولیت، نمود و ماندگاری بیشتری نیز برخوردار شده است.

وی گفت: هنرمندان زیادی در کشور هستند که چه بسا در دوران طاغوت زحمات زیادی نیز کشیده‌اند ولی امروز نامی از آنها نیست در حالی که اشعار آئینی هنرمندانی را داریم که با گذشت چند سال، وقتی تکرار می‌شود باز هم آه از نهاد انسان بیرون می‌آید.

مسئول برنامه‌ریزی سازمان بسیج هنرمندان کشور با اشاره به اینکه هنرمندان نیاز به توجه بیشتری دارند، افزود: باید زمینه برای فعالیت بیشتر هنرمندان و همچنین شکوفایی استعدادهای آنان فراهم شود تا بتوانند نبوغ و استعدادهای خود را بیش از پیش به منصه ظهور برسانند.

جباری از فعالیت 400 کانون بسیج هنرمندان با عضویت 200 هزار نفر در کشور خبر داد و تصریح کرد: سازمان بسیج هنرمندان با هدف تقویت استعدادهای هنری بسیجیان و همچنین بازتولید ارزش‌های دفاع مقدس در قالب‌های هنری تشکیل شده است.

*عضویت 700 نفر در کانون‌های بسیج هنرمندان خراسان‌جنوبی

مسئول برنامه‌ریزی سازمان بسیج هنرمندان کشور گفت: در حال حاضر حدود 700 نفر در کانون‌های بسیج هنرمندان خراسان‌جنوبی عضو هستند.

جباری افزود: تاکنون چهار کانون بسیج هنرمندان در شهرستان‌های بیرجند، فردوس، نهبندان و قاین تشکیل شده و برنامه‌های متنوع فرهنگی و هنری از سوی این کانون‌ها برگزار می‌شود.

وی یکی از رویکردها و فعالیت‌های مهم سازمان بسیج هنرمندان را تشکیل حلقه‌های صالحین خواند و تصریح کرد: این حلقه‌ها با هدف بصیرت‌بخشی قشر هنرمند و نیز هماهنگی و انسجام بیشتر بین گروه‌های هنری تشکیل شده است.

انتهای پیام/69007/ی/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول