اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس پلیس امنیت عمومی سیستان و بلوچستان خبر داد

شناسایی و انهدام یک باند قاچاق انسان در زاهدان

خبرگزاری فارس: رئیس پلیس امنیت عمومی سیستان و بلوچستان گفت: طی یک عملیات موفقیت‌آمیز در شهرستان زاهدان، یک باند قاچاق انسان شناسایی و متلاشی شد.

شناسایی و انهدام یک باند قاچاق انسان در زاهدان

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان به نقل از پایگاه خبری پلیس سیستان و بلوچستان، محمود پارسافر در این باره اظهار داشت: این باند قاچاق طی یک عملیات موفقیت‌آمیز در شهرستان زاهدان شناسایی و با دستگیری سرکرده این باند و هشت نفر دیگر که تبعه بیگانه غیرمجاز بودند، متلاشی شد.

وی افزود: مأموران پلیس امنیت عمومی به دنبال اقدامات اطلاعاتی و شناسایی و کسب اخباری در زمینه فعالیت این باند قاچاق انسان که پس از وارد کردن اتباع بیگانه غیرمجاز به کشور با روش‌های گوناگون و از مسیرهای فرعی این افراد را به استان‌های مرکزی منتقل می‌کردند، تحقیقات گسترده‌ای را برای دستگیری اعضا این باند در دستور کار خود قرار دادند.

این مسئول انتظامی در ادامه بیان داشت: مأموران اداره مهاجرت و اتباع خارجی پلیس امنیت عمومی با چندین روز کار اطلاعاتی موفق شدند مخفیگاه این باند قاچاق انسان  را در شهرستان زاهدان  شناسایی کنند و با هماهنگی مراجعه قضایی اوائل هفته جاری در یک عملیات غافلگیرانه سرکرده این باند به نام «ح.ص» و هشت نفر دیگر از اعضا افراد وی که از اتباع بیگانه غیرمجاز بودند را دستگیر کنند.

پارسافر گفت: در این عملیات یک قبضه اسلحه کلاش، یک قبضه کلت کمری، یک قبضه اسلحه شکاری به همراه مهمات مربوطه و یک عدد دوربین و سه جلد گذرنامه جعلی به همراه یک دستگاه پژو 405 را کشف و ضبط کنند.

وی در ادامه به تبعات اجتماعی، امنیتی و اقتصادی و بهداشتی حضور اتباع بیگانه غیرمجاز در جامعه اشاره کرد و افزود: حضور اتباع بیگانه غیرمجاز علاوه بر انتقال بیماری‌های واگیردار باعث صرف امکانات بهداشتی و اقتصادی می‌شود.

انتهای پیام/75002/آ/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول