اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در میانه صورت گرفت

کشف جسدی در حال سوختن زیر لاستیک‌های خودرو‌

خبرگزاری فارس: جسد شخصی در زباله‌خانه میانه در حالی که زیر لاستیک‌های خودرو در حال سوختن بود توسط نگهبان کشف شد‌.

کشف جسدی در حال سوختن زیر لاستیک‌های خودرو‌

ببه گزارش خبرگزاری فارس از تبریز به نقل از روابط عمومی و ارتباطات دادگستری استان آذربایجان‌شرقی، براساس اعلام دادستان عمومی و انقلاب شهرستان میانه جسد شخصی در زباله‌خانه این شهرستان توسط نگهبان زباله‌خانه کشف شد، سپس این موضوع با اطلاع مسئولان شهرداری به مقامات قضایی این شهرستان اطلاع داده شد.

به محض اطلاع دادسرا از این قضیه سریعاً با دستور قضایی دادیار کشیک با همراهی تیم بررسی‌کننده صحنه جرم در محل حاضر شدند.

تشخیص هویت جسد که در زمان کشف در زیر لاستیک و در حال سوختن بود برای تیم بررسی‌کننده صحنه جرم بسیار سخت بود اما با کشف دو فقره قبض عابر بانک در نزدیکی جسد با استعلامات لازم هویت دارنده آن شناسایی شد.

پس از بررسی‌های لازم مشخص شد که جسد متعلق به دارنده همان کارت عابر بانک است؛ با پرینت تلفن‌های مقتول و همسر آن مشخص شد که همسر این شخص با افراد ناشناس تلفن‌های متعدد داشته است از این رو مراقبت‌های لازم در محل کشف جسد و منزل مقتول به عمل آمد.

در نتیجه هنگامی که شخص جوانی برای سرکشی به محل کشف جسد آمده بود به عنوان مظنون دستگیر و مشخص شد که همین شخص با همسر مقتول ارتباط تلفنی داشته است.

متهم در تحقیقات فنی به عمل آمده اقرار کرد که با معاونت همسر مقتول ابتدا مقتول را عمداً با اتومبیل مصدوم کرده سپس با طناب خفه کرده است و با همکاری همسر مقتول جسد را به زباله‌خانه شهر برده و به منظور عدم شناسایی جسد آن را آتش زده‌اند.

پس از اقرار مرد جوان، همسر مقتول نیز به این امر اعتراف کرد و هر دو پس از تفهیم اتهام با قرار قانونی بازداشت شدند؛ هم‌اکنون پرونده در جریان تکمیل و تحقیقات مقدماتی است.

انتهای پیام/60001/ز

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول