اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

درگفت و گو با فارس مطرح شد

شعار فرماندار جدید کهگیلویه؛ «کار، کار، کار»

خبرگزاری فارس: فرماندار جدید کهگیلویه گفت: با شعار "کار، کار، کار و تمرکز بر مشکلات مردم" برای سازندگی کهگیلویه وارد میدان خدمت شده‌ام.

شعار  فرماندار جدید کهگیلویه؛ «کار، کار، کار»

ابراهیم جعفری فرماندار جدید کهگیلویه شعار خود را " کار، کار، کار و تمرکز بر مشکلات مردم " ذکر کرد و متذکر شد: در سالی که به فرموده مقام معظم رهبری مزین به سال تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی است، باید در جهت تحقق آن گام برداریم.

 جعفری در اولین روز انتصاب خود به عنوان فرماندار کهگیلویه در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در دهدشت ضمن سپاس‌گذاری از خداوند جهت اعطای نعمت خدمت‌گذاری اظهار کرد: از خداوند می‌خواهم در این مسئولیت سترگ مرا یاری کند تا بتوانم به نحو احسن انجام وظیفه کنم.

فرماندار کهگیلویه با اشاره به این که این شهرستان با مساحتی بالغ بر سه هزار و 765 کیلومتر مربع بیش از 24 درصد مساحت استان را دارد، عنوان داشت: کهگیلویه با جمعیتی بالغ بر 153 هزار نفر، بیش از 23 درصد جمعیت استان را در قالب پنج شهر و 445 روستا به نسبت 54 درصد جمعیت شهری و 46 درصد جمعیت روستایی در خود گنجانده است.

این مسئول با وصف علاقه خود به روستاییان گفت: این جمعیت روستایی نعمت، ظرفیت و غنیمتی جهت پیشبرد اهداف نظام و افزایش تولید است.

وی انجام یک برنامه‌ریزی دقیق، مدون و همه جانبه را برای توسعه کهگیلویه ضروری دانست و ابراز کرد: به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی در طی سال‌های پیروزی پس از انقلاب خدمات شایانی انجام شده است.

جعفری با بیان این که قدردان همه عزیزانی که در این مدت زحمت کشیده‌اند، هستیم، اضافه کرد: می‌طلبد، اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی را با برنامه‌ریزی، هدف و استفاده دقیق از فرصت‌ها به پیش بریم.

مسئول ارشد اجرایی شهرستان کهگیلویه به سرلوحه‌های کاری خود اشاره و ولایت‌مداری را یکی از سرفصل‌های کاری خود در مدت خدمت‌گذاری عنوان کرد.

وی افزود: حرکت در مسیر منویات مقام معظم رهبری و سپس اجرای سیاست‌ها و برنامه‌ریزی‌های دولت خدمت‌گذار در سطح شهرستان کهگیلویه سرلوحه کار ما خواهد بود.

فرماندار کهگیلویه استفاده از فکر، مشاوره، مشورت و مدیریت نیروهای انسانی شهرستان را اقدام دیگر خواند و گفت: این شهرستان از نیروهای انسانی توانمند و بالنده‌ای برخوردار است که باید از این فکر و عقیده‌ها استفاده کرد.

این مسئول با بیان این که همه مسائل با پول و سرمایه حل نخواهند شد و نیاز به همفکری و همراهی همه عزیزان است، تصریح کرد: توجه به تولید و کارهای تولیدی را باید سرلوحه کار خود قرار دهیم.

رئیس کمیته برنامه‌ریزی کهگیلویه کار را بهترین مبلغ دانست و تاکید کرد: فارغ از هر‌گونه جوسازی تمام تمرکز خود را بر کار خواهیم گذاشت.

وی با اشاره به قانون‌مداری در انجام وظایف خود خاطرنشان کرد: قانون هر چند ضعیف باشد، باید سرلوحه کار ما قرار بگیرد و قیامت خود را به دنیای هیچ‌کس نفروشیم.

انتهای پیام/82002/ق/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول