اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه کرمانشاه:

نباید با غفلت دشمنان را تقویت کنیم

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه حضرت نبی‌اکرم(ص) استان کرمانشاه با اشاره این‌که اصحاب رسانه توجه داشته باشند که غفلت آنان موجب تقویت دشمنان نشود، گفت: کار رسانه مرزی ندارد و نباید دشمن از غفلت ما بهره‌برداری کند.

نباید با غفلت دشمنان را تقویت کنیم

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، سردار محمدنظر عظیمی ظهر امروز در مراسم تجلیل از اصحاب رسانه و مطبوعات، اظهار کرد: انقلاب اسلامی سرمایه و گنجینه‌های عظیم و ارزشمندی را در زمینه‌های فکری در اختیار ما قرار داده است.

عظیمی تصریح کرد: پایداری ملت ایران از سرمایه‌های عظیمی است که خداوند متعال به این ملت اعطاء کرده است که در ابعاد مختلف قابل بررسی است، لذا وظیفه و رسالت اصحاب رسانه است که با توجه به فراز و فرودهای ملت ایران بعد از انقلاب و در مقاطع مختلف تاریخ کشور، حق مطلب را ادا و براساس آن فرهنگ‌سازی کنند و در راستای الگوسازی از دستاوردهای مختلف و ارزشمند نظام برای نسل‌های جدید استفاده ببرند.

وی خاطرنشان کرد: برای دست یافتن به آرمان‌های امام (ره) و مقام معظم رهبری به‌طور طبیعی نیاز به نقد و بررسی از سوی رسانه است، اما باید نهایت دقت را داشته باشیم که نقد مغرضانه نکنیم.

عظیمی گفت: با توجه به این‌که جمهوری اسلامی دشمنان قسم خورده‌ای دارد و از هیچ ضربه‌ای در این راستا کوتاهی نمی‌کند، باید دقت کافی را در این راستا داشته باشیم و خود با دست خود، آب به آسیاب دشمن نریزیم.

وی افزود: اختلاف دشمن با ما اختلافات عمیق اعتقادی است و در این راستا از هیچ اقدامی علیه ملت ایران فروگذاری نکرده است و نباید اصحاب رسانه در این عرصه قصور و کوتاهی کنند.

فرمانده سپاه حضرت نبی‌اکرم(ص) استان کرمانشاه با اشاره این‌که اصحاب رسانه توجه داشته باشند غفلت آنان موجب تقویت دشمنان نشود، گفت: کار رسانه مرزی ندارد و نباید دشمن از غفلت ما بهره‌برداری کند.

وی با اشاره به برخی از دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی، خاطرنشان کرد: در یک مقایسه اجمالی، انقلاب ما پیشرفت‌های خوبی در دنیا در عرصه‌های مختلف داشته است که قابل قیاس با هیچ جای دنیا نیست.

عظیمی گفت: پیشرفت‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی ارزشمند است و دشمن این موضوع را برنمی‌تابد و به همین خاطر ناجوانمردانه علیه ما توطئه می‌چیند.

وی در پایان با اشاره به پیروزی مردم غزه، گفت: افتخار پیروزی مردم غزه به تجهیزات نظامی است که تکنولوژی ساخت آن‌ را ایران در اختیار آنها قرار داده است.

انتهای پیام/2700/ش/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول