اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سردار رادان در‌ رزمایش محرم 91 مطرح کرد

اسلحه به دستان نقره داغ می‌شوند/برخورد جدی و مداوم با قانون‌شکنان

خبرگزاری فارس: جانشین فرمانده نیروی انتظامی با اشاره به انجام رزمایش محرم 91 در جنوب و شرق استان کرمان گفت: مسیر برخورد با قانون‌شکنان تا کسب نتایج مطلوب در منطقه ادامه خواهد داشت.

اسلحه به دستان نقره داغ می‌شوند/برخورد جدی و مداوم با قانون‌شکنان

به گزارش خبرگزاری فارس از جیرفت، سردار احمدرضا رادان عصر امروز در آیین اختتامیه رزمایش محرم 91 اظهار داشت: لازمه توسعه یک نظام در عرصه‌های مختلف فرهنگی، اقتصادی، اجتماعی امنیت است که وظیفه برقراری این امنیت به عهده کارگزاران نظام با همراهی مردم است.

وی با بیان اینکه نظام جمهوری اسلامی ایران متفاوت از دیگر نظام‌ها است، افزود: این نظام به جز توسعه فرهنگی، اجتماعی و سیاسی وظیفه مهم حفاظت و صیانت از دین، ارزش‌ها و باورهای مردم را به عهده دارد، نظام غیردینی، نظامی سکولار است که نمی‌داند به کجا می‌رود، هر چند از نظر اقتصادی پیشرفت کرده‌اند.

رادان تصریح کرد: نظام جمهوری اسلامی ایران وظیفه صیانت از ارزش‌ها و دین و آیین مردم را دارد تا بر اساس آن بسترهای اقتصادی و اجتماعی با باور کافی شکل بگیرد، در چنین حکومتی که مستحضر به نور ولایت است و ولی امر مسلمین سکاندار رهبری آن است بالاترین افتخار برای نیروی انتظامی تحت امر چنین فرماندهی است.

وی با بیان اینکه نیروهای مسلح و نیروی انتظامی باید حافظ دستاورد امنیت مردم باشد و پاسداشت خون شهدا و حرمت مردم را به عهده دارند، خاطرنشان کرد: مردم این منطقه مردمی ولایت‌مدار هستند.

جانشین نیروی انتظامی با اشاره به انجام اقدامات فرهنگی طی سال‌های اخیر در منطقه جنوب و شرق استان کرمان گفت: در مدت انجام این برنامه‌ها در منطقه حضور داشتیم و با ارادتی که این مردم به اباعبدالله الحسین(ع) و نظام جمهوری اسلامی دارند، شایسته احترام هستند.

وی خاطرنشان کرد: نیروی انتظامی به طور حتم با قانون‌شکنان و کسانی که امنیت مردم را بر هم می‌زنند، قاطعانه برخورد خواهد کرد.

رادان با بیان اینکه با کوتاهی در این امر باید در دنیا و آخرت پاسخگو باشیم، اذعان داشت: کسی که جرأت کند در نظام اسلامی اسلحه به دست بگیرد و امنیت مردم را بر هم بزند باید به حکم قانون با او برخورد شود و گرنه مسئول هستیم.

وی با تشکر از همکاری رؤسای طوایف منطقه اظهار داشت: مردم این منطقه که عاشق ولایت هستند، جزو طوایف شما هستند و نباید عده‌ای کم طوایف شما را بدنام کنند شما وظیفه دارید، صف قانون‌شکنان را از خیل عظیم عاشقان امام حسین (ع) و ولایت جدا کنید و ما توقع همکاری بیشتر در این راستا را داریم.

رادان افزود: بعد از برگزاری هر رزمایش میزان دستگیری‌ها کاهش می‌یابد اما همین مقدار هم در شأن شما نیست و مسیر برخورد با قانون‌شکنان در منطقه ادامه دارد تا زمانی که برای مردم و مسئولان اطمینان‌بخش باشد و امیدواریم مردم‌یاری‌ها قوت پیدا کند.

انتهای پیام/80002/ت/ش/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول