اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون عمرانی و برنامه‌ریزی فرماندار شهرستان زنجان:

طرح ساماندهی مسافربرهای شخصی از فردا در زنجان اجرایی خواهد شد

خبرگزاری فارس: معاون عمرانی و برنامه‌ریزی فرماندار شهرستان زنجان گفت: طرح ساماندهی مسافربرهای شخصی از فردا در زنجان اجرا خواهد شد.

طرح ساماندهی مسافربرهای شخصی از فردا در زنجان اجرایی خواهد شد

به گزارش خبرگزاری فارس در زنجان محمدرضا براتی ظهر امروز در نهمین جلسه شورای ترافیک شهرستان در ساختمان فرمانداری زنجان، اظهار داشت: طرح ساماندهی مسافربران شخصی در شهرستان زنجان در پنج ماه اخیر مورد بررسی کارشناسان قرار گرفته است و اجرای مرحله نخست آن از فردا در شهرستان اجرا خواهد شد.

وی با تاکید بر ساماندهی مناسب و کارشناسی مسافربر‏های شخصی در شهرستان زنجان خاطر نشان کرد: مزیت‌های اجرای این طرح در راستای آرامش و آسایش مردم شهرستان خواهد بود.

معاون عمرانی و برنامه ریزی فرماندار شهرستان زنجان با بیان اینکه با ساماندهی مسافربران شخصی در شهرستان امنیت، آسایش نوامیس و راحتی برای مردم به ارمغان خواهد آمد، افزود: موفقیت این طرح در گرو تعامل مناسب بین  ارگان‌های مسئول است.

براتی با تاکید بر تصویب راهکار‏‏های اجرایی یادآور شد: راهکار‏های اجرایی باید در بازه زمانی کوتاه مدت پایه ریزی شود.

وی به اهمیت تعیین محدوده ترافیکی شهرستان اشاره کرد و گفت: با تعیین محدوده ترافیکی اجرای طرح‏های ترافیکی و ساماندهی حمل و نقل عمومی با دقت و نظر مناسبی صورت خواهد گرفت.

*خلاء‌های موجود در حمل و نقل عمومی برطرف شود

معاون عمرانی و برنامه‌ریزی فرماندار شهرستان زنجان با بیان اینکه سازمان تاکسی رانی باید خلاء‏های موجود حمل و نقل عمومی را بر طرف کند اظهار داشت: با بر طرف شدن خلاء‏های موجود تفکیک مناسبی بین مسافربرهای شخصی و تحت نظر سازمان تاکسی‌رانی صورت می‏گیرد.

براتی ادامه داد: سازمان تاکسی‌ر‌‌انی باید پوشش‏های لازم را در شهرک های اقماری و مرکزی شهر صورت دهد.

وی به ارتباط مستمر با مردم تاکید کرد و افزود: در همه مقاطع زمانی باید یک پل ارتباطی ثابت بین مردم و سازمان تاکسی‏رانی برقرار باشد.

معاون عمرانی و برنامه‌ریزی فرماندار شهرستان زنجان با بیان اینکه مسافربران شخصی به چند گروه تقسیم می‏شوند ،اظهار داشت: گروهی برای امرار معاش اقدام به مسافر کشی می کنند و گروهی هدف خاصی از این کار ندارند.

براتی خاطر نشان کرد: گروه دیگری نیز به صورت پاره وقت اقدام به مسافرکشی می‌کنند.

وی به هدایت گروهی که برای امرار معاش اقدام به مسافرکشی می‌کنند تاکید کرد و افزود: این گروه باید توسط مسئولان ساماندهی  و زیر نظر سازمان تاکسی‌رانی قرار گیرند.

معاون عمرانی و برنامه ریزی فرماندار شهرستان زنجان ادامه داد: گروهی از مسافربران  شخصی باید به آژانس‏های مسافری هدایت شوند.

*رسانه‌ها نقش موثری در اقدامات فرهنگی دارند

براتی به نقش رسانه‏ها در ترویج فرهنگ بین مردم اشاره کرد و یادآور شد: رسانه‏ها و مسئولان باید برای انجام کارهای فرهنگی اهتمام بیشتری داشته باشند.

وی خاطر نشان کرد: باید برخورد موثری مطابق مقررات با افرادی که از قوانین تمکین نمی‌کنند، صورت گیرد.

انتهای  پیام/73002/ع

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول