اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

کارشناس امور فرهنگی اداره تبلیغات اسلامی ازنا:

کارگاه مهارت‌های زندگی ویژه خواهران در ازنا برگزار شد

خبرگزاری فارس: کارشناس امور فرهنگی اداره تبلیغات اسلامی شهرستان ازنا گفت: کارگاه مهارت‌های زندگی ویژه خواهران با حضور یکی از فضلای قم در ازنا برگزار شد.

کارگاه مهارت‌های زندگی ویژه خواهران در ازنا برگزار شد

شعبان مولایی‌نسب امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ازنا گفت: با همکاری اداره تبلیغات اسلامی و کانون فرهنگی-تبلیغی فاطمه الزهرا (س) شهرستان ازنا کارگاه مهارت‌های زندگی ویژه خواهران با حضور حجت‌الاسلام حجت‌الله بیات از فضلای حوزه علمیه قم در محل اداره تبلیغات اسلامی این شهرستان برگزار شد.

وی افزود: در این کارگاه حجت‌الاسلام بیات پیرامون ارتباط کلامی و گفتاری و روابط همسران با یکدیگر مطالبی را عنوان کرد و گفت: زندگی خوب با ارتباط خوب دوام پیدا می‌کند و علت زندگی مخرب، ارتباط بد همسران با یکدیگر است و اگر مردم طبق قرآن و روایات اهل بیت (ع) رفتار کنند، در زندگی مشکلی پیدا نمی‌کنند.

مولایی در ادامه افزود: چهار گفتمان دینی با حضور حجت‌الاسلام لقمان‌نیا از اساتید حوزه و دانشگاه قم و با همکاری دانشگاه‌ها و مراکز حوزه علمیه خواهران و برادران با هدف آگاه‌سازی جوانان از مسائل روز جامعه در این شهرستان برگزار شد.

وی مهدویت، جوان و آسیب‌های دینی، عرفان‌های نوظهور و تربیت اسلامی را از موضوعات این گفتمان‌ها عنوان کرد و اظهار داشت: بیش از 300 نفر از دانشجویان دانشگاه‌های پیام‌نور و آزاد اسلامی، حوزه علمیه برادران و خواهران ازنا در این گفتمان‌ها شرکت کردند.

مولایی‌نسب عنوان کرد: بر اساس نظرسنجی از مخاطبین و گزارش‌های ارسالی از دانشگاه‌ها این طرح با استقبال گسترده روبه‌رو شده به طوری که دانشجویان خواستار برگزاری گفتمان‌های متعدد با موضوعات مختلف هستند.

وی در پایان گفت: هفت گفتمان دینی دانشجویی دیگر نیز طی ماه‌های آینده در دانشگاه‌ها و مراکز حوزه علمیه شهرستان ازنا برگزار می‌شود.

انتهای‌ پیام/2304/م/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول