اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با دستیابی به اهداف پیش‏بینی شده در سمنان

رزمایش 10 هزار نفری «الی‌ بیت‌المقدس» با موفقیت پایان یافت

خبرگزاری فارس: رزمایش 10 هزار نفری «الی‌ بیت‌المقدس» ویژه گردان‌های واکنش سریع ‌بیت‌المقدس استان سمنان با دستیابی به اهداف از پیش تعیین ‌شده به پایان رسید.

رزمایش 10 هزار نفری «الی‌ بیت‌المقدس» با موفقیت پایان یافت

معاون سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان و سخنگوی رزمایش 10 هزار نفری «الی‌ بیت‌المقدس» امروز در گفت‏وگوی اختصاصی با خبرنگار فارس در سمنان در این باره اظهار داشت: این رزمایش‌ به مدت دو روز در پنج نقطه از استان سمنان به صورت هم‌زمان برگزار شد.

علی‌رضا رجبی افزود: در مجموع، 27 گردان بیت‏المقدس، 10 گردان امام حسین(ع) و هشت گردان الزهرا(س) از بسیجیان استان سمنان در روزهای 9 و 10 آذر ماه فراخوان شده و در اردوگاه‌های پیش‌بینی شده به تمرین عملی پرداختند.

وی با بیان اینکه 10 ‌هزار نفر از بسیجیان در رزمایش الی ‌بیت‌المقدس حضور یافتند، افزود: سردار علی فضلی، جانشین سازمان بسیج مستضعفین و معاون مقاومت مردمی سازمان بسیج مستضعفین میهمانان ویژه رزمایش استان سمنان بودند.

سخنگوی رزمایش 10 هزار نفری «الی‌ بیت‌المقدس»اضافه کرد: در صبحگاه نظامی بسیجیان، علاوه بر استاندار سمنان، مدیران کل ادارات استان سمنان نیز حضور پررنگی داشتند و در این صبحگاه، استاندار سمنان و جانشین سازمان بسیج مستضعفین به سخنرانی پرداختند.

وی تصریح کرد: مقابله با تازش هوایی، کمین و ضد کمین، ایست و بازرسی، جنگ نوین، امداد و نجات و مقابله با اغتشاشات از جمله برنامه‌هایی بود که به صورت عملی در این رزمایش تمرین شد.

رجبی افزود: در شهرستان‌های میامی، شاهرود، دامغان و گرمسار نیز همانند رزمایش مشترک شهرستان‌های سمنان و مهدیشهر که در اردوگاه قدس برگزار شد، برنامه‌های عملیاتی منظمی انجام گرفت.

وی اضافه کرد: سردار علی فضلی و همراهان وی از سازمان بسیج مستضعفین در قالب کمیته‌های متعددی از رزمایش بازدید و از نتایج به دست آمده در این رزمایش اظهار رضایت کردند.

سخنگوی رزمایش 10 هزار نفری «الی‌ بیت‌المقدس» گفت: اجرای برنامه‌هایی از قبیل برگزاری دعای کمیل و دعای عهد، پیاده‌روی شبانه و سینه‌زنی و پخش نواهای دفاع مقدس، موجب فراهم‌سازی فضای معنوی خاصی نظیر ایام دفاع مقدس شد و صمیمیت بسیجیان حاضر در رزمایش قابل توجه بود.

انتهای پیام/2249/ی/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول