اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور گردان‌های الی بیت‌المقدس

رزمایش دفاع از کوی و برزن فومن برگزار شد

خبرگزاری فارس: رزمایش گردان‌های الی بیت‌المقدس «دسته واکنش سریع» دفاع از کوی و برزن و امداد و نجات شهرستان‌های فومن، صومعه‌سرا و ماسال در حسینکوه فومن برگزار شد.

رزمایش دفاع از کوی و برزن فومن برگزار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از فومن، فرمانده سپاه ناحیه فومن در جمع بسیجیان گردان بیت‌المقدس بسیج را افتخار نظام دانست و اظهار کرد: تا زمانی که تفکر بسیجی، ایثار و شهادت زنده است این نظام با اقتدار به حرکت خود برای نابودی صهیونیسم و استکبار جهانی با تمام قوت ادامه می‌دهد.

علی توشه با بیان اینکه بسیج ویژگی‌های متعددی دارد که بن‌بست‌شکنی و دفاع از ولایت فقیه مهم‌ترین آنها است، افزود: از ابتدای شکل‌گیری انقلاب اسلامی در هر مقطعی که بسیج حضور داشته است اجازه نداده که مسیر انقلاب به بن‌بست برسد و دشمنان فعالیت بسیاری داشته‌اند که در شرایط مختلف انقلاب را به بن بست برسانند.

وی ادامه داد: امروزه در مقابله با نوع تهدیدهای دشمن که برای انقلاب به وجود می‌آید باید دفاع جنگ نامتقارن و ناهمگون را تمرین کنیم که در این نوع جنگ هر شهری بدون وابستگی از محدوده جغرافیایی خود دفاع می‌کند.

مسئول شجره طیبه صالحین سپاه قدس گیلان نیز در جمع بسیجیان گردان الی بیت‌المقدس گفت: هر جا مصالح نظام ایجاب کند بسیج در آنجا حضور دارد و این از مهم‌ترین ویژگی‌های بسیج است.

محمدحسن حسن‌زاده افزود: در گذشته دشمن به صورت مستقیم حمله می‌کرد و ما با تمام وجود در مقابل دشمن قرار می‌گرفتیم اما امروزه دشمن نامرد و نامرئی بر تفکرات ما هجوم آورده و بر ما واجب است تا در برابر دشمن خود را آماده کنیم و بتوانیم در این رزمایش با اخلاص درونی و با نمایش وجودی خود چشم دشمنانی که طاقت دیدن این عظمت و شکوه را ندارند، کور کنیم.

وی با قدردانی از فرماندهان نواحی فومن، صومعه‌سرا و ماسال که توانسته‌اند نیروهای بسیجی خود را بر مبنای حلقه‌های تربیتی، معرفتی و بصیرتی صالحین تشکیل دهند و سازماندهی کنند، خطاب به بسیجیان اظهار کرد: به گونه‌ای برخورد کنید و این سازماندهی را ادامه دهید که از یک نیروی مخلص معنوی بسیجی جز خدمت بی‌مزد و منت چیزی بیرون تراوش نکند و چیزی جز اخلاص و ایثار بر اذهان مردم ننشیند و این را دشمن باید بداند و طوری رفتار کنیم که امام عزیزمان از ما راضی باشد.

فرماندار فومن نیز در رزمایش مذکور به تاسیس سپاه اشاره کرد و گفت: امام خمینی (ره) در پنجم آذر 1358 زمانی که جنگ آغاز نشده بود دستور  تشکیل بسیج را دادند و این نهاد مردمی در جنگ با وجود مخالفت‌ها و حضور ارتش، سپاه، کمیته و دیگر نیروهای مسلح، توانستند غلبه ما را بر دشمن بعثی امضا کنند و این نشانه پایان‌ناپذیری بسیج است.

اسماعیل قربانزاد، مخلص، مدبر و یاور ولایت بودن را از مهم‌ترین ویژگی‌های بسیج دانست و خطاب به بسیجیان اذعان کرد: مطمئن باشید دشمن هرگز نمی‌تواند بسیج را از ولایت جدا کند.

انتهای پیام/2300/ش/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول