اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل ورزش و جوانان مازندران وعده داد

اتمام پیست استادیوم شهید متقی ساری

خبرگزاری فارس: مدیرکل ورزش و جوانان مازندران از عزم جدی برای اتمام پیست تارتان استادیوم شهید متقی ساری خبر داد.

اتمام پیست استادیوم شهید متقی ساری

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، شامگاه دوشنبه به دستور مدیرکل ورزش و جوانان مازندران، جلسه‌ای به منظور بررسی مشکلات و موانع تکمیل پیست تارتان استادیوم شهید متقی ساری در دفتر مدیرکل برگزار شد.

در این جلسه که به ریاست سعادتمند مدیرکل، محمد خاوری رئیس هیئت دوومیدانی استان، علی‌نژاد رئیس اداره فنی و مهندسی و کوچکی مسئول بازرسی برگزار شد مقرر شد که اداره کل نسبت به پرداخت بدهی‌های گذشته به پیمانکار پروژه سریعاً اقدام کند.

مدیر کل ورزش و جوانان مازندران از مذاکره با پیمانکار پروژه و قول مساعد وی در تسریع اتمام مراحل ساخت پیست تارتان شهید متقی ساری خبر داد و ابراز داشت: این خبر می‌تواند خبر خوشی برای اهالی رشته دو و میدانی مازندران باشد.

احمد سعادتمند گفت: برای تحقق این پروژه که سال‌ها است به عنوان حق مسلم جامعه دو و میدانی استان به آن توجهی نشده، اداره کل عزمی جدی دارد و با پیگیری‌های مستمر قصد داریم در اسرع وقت پیستی مناسب برای انجام مسابقات دو در اختیار دوومیدانی‌کاران استان قرار دهیم.

وی از نگاه ویژه خود در مورد رشته‌های ورزشی پایه از جمله دوومیدانی خبر داد و افزود: در رشته‌های ورزشی پایه ورزشکاران مازندرانی دارای استعداد بسیار بالایی هستند.

این مسئول در پایان اذعان داشت: در این رشته دوومیدانی وجود ورزشکارانی همچون کیوان قنبرزاده که در سال گذشته تا یک قدمی المپیک پیش رفتند نمایانگر اهمیت توجه به این رشته ورزشی پایه است.

انتهای پیام/86005/ن/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول