اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرمربی تیم امید نساجی مازندران مطرح کرد

نبود استادیوم مشکل عمده باشگاه نساجی

خبرگزاری فارس: سرمربی تیم امید نساجی مازندران گفت: شهرستان قائمشهر با داشتن 8 تیم در لیگ‌های مختلف و دو تیم در سطح کشور از نداشتن استادیوم فوتبال رنج می‌برد و از مسئولان می‌خواهیم گوش چشمی به این شهر داشته باشند.

نبود استادیوم مشکل عمده باشگاه نساجی

مهرداد نصیرزاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در قائمشهر اظهار داشت: تیم امیدهای نساجی مازندران استارت خود را از شهریور امسال برای آماده‌سازی تیم زده که در این مدت توانستیم با مدیریت درست چند دیدار تدارکاتی را در برنامه بگنجانیم و انجام دهیم.

وی درباره جذب نخبگان در فوتبال افزود: برای این کار حدود دو ماه وقت گذاشته و با همفکری همکارانم توانستیم یک تیم خوب و قدرتمند درست کنیم البته با توجه به پتانسیل بالای ورزش مازندران باید مسئولان بیشتر به این استان توجه داشته باشند.

نصیرزاده در ارتباط با نداشتن یک زمین مناسب در قائمشهر برای انجام بازی‌های این تیم گفت: شهرستان قائمشهر با داشتن 8 تیم در لیگ‌های مختلف و دو تیم در سطح کشور حتی یک استادیوم ندارد.

این مسئول ادامه داد: مشاهده می‌شود که استان‌های بدون تیم با داشتن سطح فوتبال ضعیف استادیوم‌های خوب و مجهزی دارند بنابراین تنها خواهش ما از مسئولان این است که گوش چشمی هم به این شهر داشته باشند تا حداقل تیم‌های این شهر در بازی‌های خانگی بتوانند طعم میزبانی را بچشند.

وی در مورد بازی با صبای قم که انجام شد اذعان داشت: بازیکنانم به درستی کارهای تاکتیکی که قبل از بازی با صبا انجام داده‌ایم را در زمین پیاده کردند و تیم صبا با توجه به اینکه از همه لحاظ حمایت‌های خوبی از این تیم می‌شود نتوانست تیم ما را شکست دهد و در نتیجه در مقابل ما با یک گل شکست را در خانه تجربه کرد.

نصیرزاده در مورد اینکه بعد از پایان بازی‌ها این رقابت‌ها هیچ خروجی نداشته اذعان کرد: این رقابت‌ها پس از پایان هیچ خروجی جز قهرمانی نداشته، یعنی تیم پس از قهرمانی نمی‌تواند در باشگاه‌های آسیا در رده سنی زیر 21 سال بازی کند و این فقط مختص کشور ما نیست در مجموع تنها لیگ حاضر در جهان مربوط به قاره اروپا است.

وی ادامه داد: البته این رقابت‌ها مزیت‌های زیادی دارد چرا که آینده تیم‌های کشور را همین بازیکنان تامین می‌کنند پس باید سرمایه‌گذاری درست و کاملا حساب شده‌ای انجام شود.

انتهای پیام/86017/و/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول