اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرمربی نساجی مازندران :

نساجی با حمایت به لیگ برتر صعود می‌کند / کسی به فکر استادیوم قائمشهر نیست

خبرگزاری فارس: سرمربی تیم نساجی مازندران گفت: نساجی یک تیم بزرگ وحرفه‌ای بوده و مشکلات در تمامی تیم‌ها دیده می‌شود و این تیم با حمایت همه جانبه به لیگ برتر صعود می‌کند.

نساجی با حمایت به لیگ برتر صعود می‌کند / کسی به فکر استادیوم قائمشهر نیست

اسماعیل اسماعیلی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در قائمشهر با اشاره به اتفاقات رخ داده اخیر در نساجی گفت: نساجی یک تیم بزرگ و حرفه‌ای بوده و مشکلات در تمامی تیم‌ها دیده می‌شود از استقلال و پرسپولیس گرفته تا آن تیم که در لیگ‌های پایین حضور داشته‌اند، پس نمی‌توانیم بگوییم که مشکلات در هیچ جا نبوده و نیست.

سرمربی نساجی مازندران در مورد بازی تیمش مقابل استقلال اهواز افزود: تیم نساجی در این بازی متفاوت با دیدارهای قبل بازی کرده البته در نیمه اول بازیکنان می‌توانستند همانند نیمه اول به گل دست یابند اما نیمه دوم با شرایط بهتر و روان‌تر به میدان رفته و بازیکنان تیمم نشان دادند که انگیزه لیگ برتری شدن را در خود گنجانده‌اند.

وی در ارتباط با استادیوم وطنی قائمشهر یادآور شد: هر بار در مصاحبه‌هایم گفتم کسی به فکر این استادیوم نیست دلم برای هواداران پرشعور نساجی می‌سوزد، چرا که باید چیزی حدود 100 کیلومتر را در رفت و برگشت طی کنند تا بازی‌های نساجی را از نزدیک ببینند، به جز خطرات راه و از لحاظ اقتصادی هم به ضرر این افراد است، مسئولان کمی به خود بیایند نیم فصل هم آمده و باز هم خبری از زمین وطنی نشده است.

اسماعیلی در مورد پخش نشدن بازی تیم نساجی از سوی صداو سیما مرکز مازندران بیان داشت: بیایید یک نگاه به برنامه‌های مراکز استان‌ها داشته باشید، می‌بینید که از لیگ سوم یک استان پخش زنده می‌شود ولی متاسفانه نساجی با این امتیاز و جایگاه مناسب واقعا جای سؤال دارد مگر این تیم مال استان نبوده باید این قضیه را مسئولان ذیربط پیگیری کنند تا مشکل حل شود.

سرمربی تیم نساجی در پایان خاطر نشان کرد: نساجی تیم خوبی است و با این برد جزو مدعیان صعود به لیگ برتر شده پس نیاز به حمایت همه جانبه از همه دارد و امیدوارم با همت بالای همه این تیم آرزوی چندین ساله هواداران را برآورده سازیم.

انتهای پیام/86017/ب/د1000 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول