اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در آیینی با حضور مسئولان انجام شد

دیپلم افتخار برای فرزندان شاهد سعدآباد

خبرگزاری فارس: در آیینی دیپلم افتخار به فرزندان شاهد منطقه سعدآباد اعطاء شد.

دیپلم افتخار برای فرزندان شاهد سعدآباد

به گزارش خبرگزاری فارس از سعدآباد، امام جمعه سعدآباد صبح امروز در آیین اعطاء دیپلم افتخار به فرزندان شاهد منطقه سعدآباد اظهار داشت: شهدا در راه دفاع از ارزش‌ها و آرمان‌های اسلامی جان خود را فدا کردند و موفقیت امروز نظام اسلامی مرهون شهدای گرانقدر است.

حجت‌الاسلام علیرضا کشاورز بارگاهی با اشاره به ارزش والای شهیدان در پیشگاه خداوند متعال و جایگاه آنان در جامعه تصریح کرد: شهدا راه حسین‌ابن‌علی (ع) را پیمودند و با تأسی از ایشان جان خود را فدا کردند.

وی اضافه کرد: انقلاب اسلامی به برکت خون شهدا شکل گرفته و ما نیز باید پاسدار خون شهدا بوده و با بصیرت و هوشیاری ادامه‌دهنده راه شهیدان بزرگوار باشیم.

امام جمعه سعدآباد اذعان داشت: در شرایطی که دشمنان نظام اسلامی برای کمرنگ کردن ارزش‌های اسلامی از تمام ظرفیت خود استفاده می‌کنند همه ما وظیفه داریم در راستای ترویج فرهنگ شهید و شهادت گام برداریم.

رئیس اداره آموزش و پرورش سعدآباد نیز با اشاره به اقدامات انجام شده برای فرزندان شاهد فرهنگی بیان کرد: تعداد ایثارگران فرهنگی سعدآباد 143 نفر هستند که در جبهه‌های حق علیه باطل حضور داشتند و تکریم این عزیزان امری لازم است.

جعفر امیری‌زاده افزود: دیپلم افتخاری که امروز تقدیم فرزندان شهدا و آزادگان منطقه می‌شود طبق قانون برابر با گواهینامه پایان تحصیلات متوسطه است.

وی از اجرای برنامه‌های فرهنگی و قرآنی در سعدآباد خبر داد و یادآور شد: برگزاری مسابقات قرآنی و دینی و همچنین مسابقات فرهنگی و هنری از جمله این برنامه‌هاست.

بخشدار سعدآباد نیز گفت: تبیین اهداف شهدا برای نسل جوان در شرایط کنونی امری لازم است و به ویژه در مدارس باید این مهم محقق شود.

غلامرضا وفایی افزود: دشمن با تهاجم فرهنگی برای گمراه کردن جوانان اقدام کرده که برگزاری برنامه‌های باکیفیت فرهنگی، گامی در مقابله با جنگ نرم است.

انتهای پیام/2451/ع/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول