اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد:

بیمارستان مالخلیفه سال 92 بهره‌برداری می‌شود

خبرگزاری فارس: معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد گفت: بیمارستان مالخلیفه نیمه نخست سال 1392 بهره‌برداری می‌شود.

بیمارستان مالخلیفه سال 92 بهره‌برداری می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، حمید رئیسی پیش ازظهر امروز در نشست شورای معاونان این دانشگاه، اظهار داشت: بیمارستان مالخلیفه شهرستان لردگان در زمینی به مساحت 10 هزار مترمربع و زیربنای 3 هزار و 514 مترمربع در یک طبقه احداث می‌شود.

وی با اشاره به امکانات و تجهیزات این بیمارستان، گفت: این بیمارستان به امکانات خدماتی نظیر داروخانه، درمانگاه، اتاق معاینه، بخش تزریقات، پرستاری، اتاق‌های پزشکان، اتاق عمل، رادیولوژی، آزمایشگاه، اتاق احیای بیمار، بخش زایمان، جراحی، ریکاوری، ایزوله نوزادان مشکوک و اتاق‌های بستری مجهز است.

رئیسی در ادامه خاطرنشان کرد: با برنامه‌ریزی‌های انجام شده پیش‌بینی می‎شود این بیمارستان نیمه نخست سال 1392 بهره برداری شود.

معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی چهارمحال و بختیاری با اشاره به پیشرفت 98 درصدی مرکز درمان بستر شلمزار، ابراز داشت: تاکنون 13 میلیارد ریال برای ساخت ساختمان این مرکز در زیربنای یک هزار و 500 مترمربع هزینه شده است.

این مسئول بر ضرورت تکمیل پروژه‌های درمانی این دانشگاه، گفت: وزارت بهداشت در نظر دارد با ساخت بیمارستان‌های مجهز، نیاز مردم را رفع کند.

رئیسی با اشاره به مشکل کمبود فضای درمانی در این استان، اضافه کرد: با توجه به اهمیت سلامت مردم تأمین نیاز حوزه درمانی در این استان بسیار مورد نیاز است.

وی اذعان داشت: به دلیل کمبود بیمارستان مجهز و متناسب با نیاز، مردم این استان گاها مشکلات بسیاری در زمینه درمانی دارند که با پایان عملیات ساخت بیمارستان‌های در دست احداث و بهره‌برداری از آن، بسیاری از این مشکلات رفع می‌شود.

انتهای پیام/68001/ن/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول