اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی استان قم عنوان کرد

کشف علوم و معارف در دعاهای امام سجاد(ع)

خبرگزاری فارس: معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی استان قم گفت: کتاب صحیفه سجادیه دنیایی از معارف و علوم بوده و این امام بزرگوار در این کتاب در قالب دعا کشف بی‌بدیل علمی را رقم زده است.

کشف علوم و معارف در دعاهای امام سجاد(ع)

حجت‌الاسلام محمود نجاریان‌زاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم ضمن تسلیت سالروز شهادت امام زین‌العابدین(ع) اظهار کرد: امام سجاد(ع) در تاریخ تحول مباحث دینی دارای جایگاه ویژه‌ای بود زیرا دشمن عصاره همه خوبی‌ها را در کربلا به شهادت رساند.

وی با بیان اینکه نقش امام سجاد(ع) در افشاگری چهره زشت بنی‌امیه بی‌بدیل است گفت: پیشوای چهارم شیعیان بر اساس نقلی 170 نفر شاگرد تربیت کرد تا پاسخگوی شبهات باشند.

معاون فرهنگی اداره‌کل تبلیغات اسلامی استان قم به نقش بی‌بدیل امام سجاد(ع) در بیداری جامعه اشاره کرد و افزود: گریه‌های فراوان امام سجاد(ع) مکتب گریه و خونخواهی امام حسین(ع) را از راه تحریک احساس مردم احیا کرد.

وی با اشاره به کتاب صحیفه سجادیه گفت: این کتاب دنیایی از معارف و علوم بوده و این امام بزرگوار در این کتاب در قالب دعا کشف بی‌بدیل علمی را رقم زده است.

نجاریان‌زاده عنوان داشت: صحیفه سجادیه و رساله حقوق امام سجاد(ع) حکایت از جایگاه و عظمت این امام بزرگوار دارد که به منظور مبارزه با دشمنانی که در راستای تضعیف امامت برآمدند تدوین شده است.

وی یادآور شد: امام سجاد(ع) و امام باقر(ع) پشتوانه‌های علمی شیعه محسوب می‌شوند و همه دنیا به جایگاه امام سجاد(ع) در زمینه دعا، ذکر و مناجات و خلوت انسان‌ها آگاه هستند.

انتهای پیام/78003/ع/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول