اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دادستان دادسرای عمومی و انقلاب نمین:

حفظ اقتدار از ارکان مهم عملکرد نیروی انتظامی است

خبرگزاری فارس: دادستان دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان نمین گفت: نرمش اخلاقی و حفظ اقتدار از ارکان مهم عملکرد نیروی انتظامی است.

حفظ اقتدار از ارکان مهم عملکرد نیروی انتظامی است

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس، علیرضا قادری در جلسه هم‌اندیشی و تعاملی دستگاه قضایی با نیروی انتظامی، با قدردانی از زحمات مجموعه انتظامی شهرستان در بحث تامین نظم و امنیت مطلوب و پایدار و همچنین پیشگیری از وقوع جرایم اظهار داشت: رفتار و کردار ضابطین قضایی انعکاس‌دهنده تابلوی حاکمیت است.

وی با تاکید بر حساسیت ماموریت‌های نیروی انتظامی و ضرورت تعامل هدفمند این نیرو با مردم گفت: نرمش اخلاقی و حفظ اقتدار از محورهای مهم عملکرد نیروهای انتظامی است.

قادری همچنین در ادامه به بیان مطالبی در خصوص وظایف ضابطین در برخورد با جرایم مشهود و غیر مشهود پرداخت.

فرمانده انتظامی نمین نیز برگزاری جلسات هم‌اندیشی و استمرار آن را نقطه عطفی در بهبود روند اجرایی و رفع ابهامات قضایی عنوان کرد.

رسول سلحشور تصریح کرد: خروجی و بازده این جلسات رضایتمندی مردم و ارتقای سطح اطلاعات حقوقی و قضایی ضابطین را به دنبال دارد.

وی در ادامه گزارشی از عملکرد مجموعه انتظامی شهرستان نمین ارائه کرد و افزود: عملکرد پلیس شهرستان در بحث وقوع سرقت هفت درصد کاهش و در بحث کشفیات مواد مخدر افزایش 55 درصدی در هشت ماه سال جاری در مقایسه با مدت مشابه سال قبل داشته است.

این مقام انتظامی افزود: وقوع جرایم مهم در سطح شهرستان منفی و این موفقیت‌ها در سایه آموزش، انتقال تجربه و استمرار جلسات هم‌اندیشی قضایی و پیگیری مصوبات به دست آمده است.

انتهای پیام/ی/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول