اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار رباط کریم:

توسعه مسکن مهر نیازمند همکاری دستگاه‌های خدماتی است

خبرگزاری فارس: فرماندار رباط کریم گفت: پیشرفت و توسعه مسکن مهر نیازمند همکاری دستگاه‌های خدماتی است.

توسعه مسکن مهر نیازمند همکاری دستگاه‌های خدماتی است

بیژن سلیمان‌پور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رباط کریم افزود: دولت نهم و دهم خدمات شایسته‌ای را در خانه‌دار کردن قشرهای مختلف مردم انجام داده است.

وی ادامه داد: در این راستا با اجرای طرح مسکن مهر موفق شده است که رویای خانه‌دار شدن بسیاری از مردم را محقق سازد.

این مسئول گفت: برای اینکه بتوانیم همپای دولت و در راستای اهداف مسکن مهر گام برداریم مدیران در دستگاه‌های مختلف اجرایی و خدماتی باید در ارائه خدماتی نظیر آب، برق،‌ گاز و تلفن گام بردارند و با ارائه خدمات به مسکن مهر مسیر خانه‌دار شدن و ساخت این طرح‌ها را هموارتر سازند.

سلیمان‌پور در ادامه سخنان خود از تحویل 2 هزار و 700 واحد از مسکن مهر آبشناسان در آینده‌ای نزدیک خبر داد و افزود: با تلاش و برنامه‌ریزی‌های انجام شده در آینده‌ای نزدیک 2 هزار و 700 واحد از مسکن مهر آبشناسان به متقاضیان تحویل داده می‌شود.

وی ادامه داد: این پروژه‌ها هم‌اکنون از پیشرفت بسیار مناسبی برخوردار بوده و قرار است تا سال 92 این منازل به متقاضیان تحویل شود.

فرماندار رباط کریم خاطرنشان کرد: یکی از مهم‌ترین وظایف مسئولان ارائه خدمات مناسب به مردم است لذا مدیران در دستگاه‌های اجرایی و خدماتی با توجه به نوع وظیفه‌ای که دارند باید در مسیر خدمات‌رسانی به مردم گام بردارند و از هیچ تلاشی چشم‌پوشی نکنند.

سلیمان‌پور گفت: ارائه زیرساخت‌هایی نظیر آب، برق، گاز، مخابرات، تصفیه‌خانه و ... از جمله دغدغه‌های مردم در طرح مسکن مهر است.

وی تأکید کرد: در این راستا و بر اساس تمهیدات اندیشیده شده تمامی خانه‌های مسکن مهر با ارائه زیرساخت‌ها به مردم تحویل داده خواهد شد و ارائه این منازل بدون خدمات امکانپذیر نیست.

انتهای پیام/2302/صا/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول